Mijn reactie wordt niet geplaatst — Dutch (Netherlands)

Mijn reactie wordt niet geplaatst

Opties
Als ik reageer op een topic, wordt mijn reactie niet geplaatst. Waarom? :#

Reacties

  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    hier wel :p
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Dit topic heb ik zelf geopend, en dan wordt het kennelijk wel geplaatst. Maar een reactie op een ander topic niet...
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ha, een reactie op mijn eigen topic dan weer wel.

    Nou, dat worden dan leuke discussies: lekker tegen mezelf l@llen
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    dan hoop ik dat jij een gezellig mens bent @ave1969 :wink:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    november 2016 aangepast
    Opties
    Hoi ave, dat is erg raar... Ik heb even naar je account gekeken en kon niets geks ontdekken.
    Als je klikt op plaats reactie, wat gebeurt er dan? Stuur mij even een priveberichtje want als het reacties plaatsen niet lukt, gaat zo helpen ook niet lukken natuurlijk.

    Dit zie ik als je laatste reactie (voor dit topic): http://community.myfitnesspal.com/nl/discussion/comment/21778385/#Comment_21778385
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ik heb daarna nog 2x een bericht geplaatst (reactie op een topic van iemand anders) en die bleken niet te verschijnen na de druk op de knop (en na even wachten ook niet). Maar ik zal het nog eens proberen en ik hou je op de hoogte.

    Ik vind het al heel wat dat ik wel op mijn eigen topic kan reageren. Heb ik toch ff wat aanspraak :p
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Deze zie ik wel verschijnen: http://community.myfitnesspal.com/nl/discussion/comment/21778429/#Comment_21778429

    Kan je proberen je cache te legen en cookies te verwijderen?
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    gisteren kwam ergens wel een test tevoorschijn
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Het werkt geloof ik weer! Maar wat het nou was.... Ben je hele stukken reactie aan het tikken, wordt het niet geplaatst... Dan is de lol er gauw af hoor!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Gelukkig dat het werkt nu. Dat kan voorkomen, ook bij andere websites, maar is een oplossing voor ;)
    Kijk eens naar Lazarus Form Recovery voor je browser.