Logboek opslaan functioneert niet (goed) op app en website — Dutch (Netherlands)

Logboek opslaan functioneert niet (goed) op app en website

Opties
Op de app wil mijn logboek niet opslaan. Het maakt niet uit of ik op de knop zelf druk of de 3 stipjes rechtsboven gebruik. Er gebeurt niks. Hij slaat tussendoor wel al mijn eten en drinken op.

Wil ik het opslaan via de website, dan staat ineens alleen mijn ontbijt geregistreerd, maar mijn andere maaltijden niet. Ik kan dus op geen enkele manier succesvol mijn dagboek opslaan.

Kan hier zsm naar gekeken worden of is er hier al een oplossing voor? De essentie van MFP is voor mij nu namelijk zo goed als afwezig :(

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Eva,

    Ik heb hier verder geen klachten over gezien. Met logboek opslaan bedoel je eigenlijk logboek voor de dag voltooien of afsluiten? Kan je me wat meer informatie geven over welke os en versie van de app je gebruikt. Desnoods updaten als dat kan of de app opnieuw installeren.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    Hey Laurens,

    Ik bedoel logboek voltooien inderdaad. Ik had de app al eerder weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas....hij heeft 1x 1 dag voltooid, maar verder gebeurt er dus helemaal niks :(
    Ik heb gekeken bij updates, maar dit zou de nieuwste versie moeten zijn. Ik heb nu versie 6.6 op een Android.

    Vandaag heeft hij zelfs helemaal niks op de website overgenomen vanuit de app, terwijl ik de optie wel aan heb staan + hij een paar seconden geleden nog gesynchroniseerd heeft. Vreemd!
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    Zo te zien pakt hij het ook niet als ik mijn gewicht wijzig via de app, dit doet hij dan wel weer op de website zelf. Zo apart. Misschien ook maar een compleet nieuw account aanmaken oid.....
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Eva,

    Ik heb je vragen doorgespeeld aan de staff. Hopelijk komt er snel een oplossing.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    LaurensE1 schreef: »
    Hoi Eva,

    Ik heb je vragen doorgespeeld aan de staff. Hopelijk komt er snel een oplossing.

    Dank je! Ik voer nu alles in via de website. Iets onhandiger, want kan niet scannen :( Maar met een omweg komen we er ook wel. Zou wel heel fijn zijn als ze een oplossing weten! Misschien is het voor mij een kwestie van wachten op de volgende update en is het probleem ook opgelost! :)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Eva,

    Excuses voor het late antwoord. Ik heb hulp gevraagd aan de staff, echter komen zij er ook niet helemaal uit via je je verhaal. Zou je dit webformulier kunnen invullen met zo veel mogelijk details? Bedankt.

    Het syncen gaat niet meteen real-time en kan een kleine vertraging hebben, dus wellicht dat 5 minuten wachten na het invoeren het wel nog goed staat op de website, of andersom. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat we er na het invullen uitkomen! Succes.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    LaurensE1 schreef: »
    Hoi Eva,

    Excuses voor het late antwoord. Ik heb hulp gevraagd aan de staff, echter komen zij er ook niet helemaal uit via je je verhaal. Zou je dit webformulier kunnen invullen met zo veel mogelijk details? Bedankt.

    Het syncen gaat niet meteen real-time en kan een kleine vertraging hebben, dus wellicht dat 5 minuten wachten na het invoeren het wel nog goed staat op de website, of andersom. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat we er na het invullen uitkomen! Succes.

    Sorry, nu een hele late reactie vanuit mij! Mijn telefoon is een week geleden gecrasht, dus de app weer opnieuw gedownload op een nieuw kaartje en nu werkt het! Fout lag dus gewoon bij mijn telefoon, maar had al wel zo'n vermoeden. Toch bedankt dat je het hebt gevraagd aan de staff!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Geluk bij een ongeluk dus! Goed om te horen.