Mag ik mij voorstellen!
LHR91
Hallo allemaal!
Bij deze wilde ik mij graag voorstellen. Ik ben 25 jaar oud en altijd al geworsteld met mijn gewicht hoewel ik heel goed weet hoe ik moet/kan afvallen (maar ook goed weet hoe ik kan aankomen ). Ik ben met name een emotie-eter en heb veel moeite met momenten dat ik mij verveel. Voorheen ben ik veel afgevallen (+/- 30kg) d.m.v. het Cambridge Dieet maar helaas is er nu weer een gedeelte van terug. Nu wil ik het op eigen kracht doen d.m.v. het veranderen van mijn leefstijl en het kunnen omgaan van mijn emotie-eten.
Tijdens mijn vorige afvalpogingen ondervond ik veel steun in het lezen van en reageren op verhalen van anderen, dus bij deze.
Ik wens iedereen veel succes!
Groetjes L.
Bij deze wilde ik mij graag voorstellen. Ik ben 25 jaar oud en altijd al geworsteld met mijn gewicht hoewel ik heel goed weet hoe ik moet/kan afvallen (maar ook goed weet hoe ik kan aankomen ). Ik ben met name een emotie-eter en heb veel moeite met momenten dat ik mij verveel. Voorheen ben ik veel afgevallen (+/- 30kg) d.m.v. het Cambridge Dieet maar helaas is er nu weer een gedeelte van terug. Nu wil ik het op eigen kracht doen d.m.v. het veranderen van mijn leefstijl en het kunnen omgaan van mijn emotie-eten.
Tijdens mijn vorige afvalpogingen ondervond ik veel steun in het lezen van en reageren op verhalen van anderen, dus bij deze.
Ik wens iedereen veel succes!
Groetjes L.
0
Reacties
-
Hi L!
Van harte welkom. Wat zijn je doelen en hoe ga je die behalen als ik vragen mag?
Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.0 -
Hoi L,
Dat is vervelend dat je weer een beetje opnieuw kunt beginnen. Ik wens jou heel veel succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 845 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 311 Motivatie en steun
- 64 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 479 MyFitnessPal-Fora