Runkeeper — Dutch (Netherlands)

Runkeeper

Opties
tinygirl2
tinygirl2 Berichten: 16 Member
Ik had een vraagje
Ik heb net 3 kwartier stevig gewandeld en runkeeper is verbonden met mfp hij geeft nu aan dat ik 222 calorieën heb verbrand en dat wordt dan weer afgetrokken van het totaal nu wil ongeveer 1200 calorieën per dag eten mag ik dan die 222 calorieën er af trekken en dan dus een totaal aan 1422 calorieën opeten vandaag

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    Dit kan ja. maar is 1200 niet heel weinig? heb je je BMR wel berekend om te kijken wat je lichaam minimaal nodig heeft om goed te kunnen functioneren? De berekeningen van myfitnesspal geven wel eens te weinig aan.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Nou niet eraf trekken, maar je totaal redenatie klopt. Je mag bij normale activiteiten op een dag 1200 kcal, en nu heb je 222 extra verdiend dus die tel je er bij op en heb je een dagtotaal om te eten van 1422 kcal.

    Echter die 1200 calorieën per dag, heb je die vanuit MFP overgenomen, want lijkt mij nogal aan de lage kant.
    Lees anders het stuk van itzhanne wat ze gisteren hier op forum heeft neergezet over BMR en TDEE
  • tinygirl2
    tinygirl2 Berichten: 16 Member
    Opties
    Dank je zal ik doen... dus ik mag dan wel meer dan 1200 kcal maar ik wil namelijk afvallen dus ik dacht als ik dan rond de 1200 kcal zit moet het lukken toch
  • tinygirl2
    tinygirl2 Berichten: 16 Member
    Opties
    Ik heb dat berekend en dan kom ik op 2100 kcal.. en als ik dan af wil vallen dat ik dan zo rond de 1500 Kcal moet gaan eten vind het best moeilijk om aan zoveel kcal te komen maar ja dan neem ik wel een eitje of een banaan extra :)