Meldingen in nieuwsfeed / notifications in newsfeed — Dutch (Netherlands)

Meldingen in nieuwsfeed / notifications in newsfeed

Opties
Ik heb dit forum al gecontroleerd en de FAQ bekeken maar kan het nergens vinden. Vanuit de app op de telefoon en iPad ontvang je meldingen van nieuwe berichten in de nieuwsfeed. Deze meldingen kun je verwijderen maar alleen 1 voor 1.... niet echt handig als je veel vrienden hebt en meerder meldingen per dag krijgt. Is er een optie om die meldingen allemaal te selecteren en te verwijderen in plaats van stuk voor stuk?
Hoe doen jullie dit, ik zie namelijk profielen voorbij komen met een paar honderd vrienden, als je daar iedere dag de meldingen van moet verwijderen heb je er een dag taak aan hihih


I've already checked this forum and viewed the FAQ but could not find it anywhere. From the app on the phone and iPad I receive notifications of new posts in the news feed. These reports can be removed only 1 for 1 .... not really easy if you have lots of friends and get more messages per day. Is there an option to select all the messages and delete rather than piece by piece?
How are you doing this because I see profiles passing with a few hundred friends, if you do need to remove the messages every day you have a day job hihihi

Reacties

  • Monicaslifestyle
    Monicaslifestyle Berichten: 29 Member
    Opties
    lvx1ulaep7es.png
    m832qfgr4rf8.png

    Deze meldingen bedoel ik.
    These Messages I mean.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Monatoetje,

    Dit is een nieuwe functie waar we ook een aantal klachten over krijgen in de Engelse community. Wat de verdere plannen ermee zijn weet ik niet. Je hoeft ze niet te verwijderen maar je kunt gewoon die meldingen feed openen en dan zijn de notificaties daarvoor leeg, waardoor je geen nieuwe meldingen (rood bolletje met wit cijfer) meer hebt op de app. Hopelijk lost dat het op.
  • Monicaslifestyle
    Monicaslifestyle Berichten: 29 Member
    Opties
    Dat doe ik ook al want dat is niet bij te houden. Ik vraag mij dan alleen af hoe mensen dat doen die meerdere vrienden hebben want je hebt totaal geen overzicht meer als je tientallen meldingen per dag krijgt..... ik hou graag het overzicht en dit vind ik een beetje lastig.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Monatoetje,

    Nogmaals, het is slechts een melding en geen verplichting. Open het even en je bent er weer vanaf als het cijfertje je irriteert. Je krijgt er geen push notificaties van. Maak je er vooral niet druk over en besteed je energie en tijd aan de andere leuke functies.
  • Monicaslifestyle
    Monicaslifestyle Berichten: 29 Member
    Opties
    Hoi Laurens,
    Dat ben ik ook al aan het doen ;-)