Smartpoints (weight watchers) versus Calorieën tellen — Dutch (Netherlands)

Smartpoints (weight watchers) versus Calorieën tellen

Hallo, als 48-jarige man (1,8m) had ik serieus te kampen met overgewicht en na mijn zomervakantie verleden jaar heb ik me aangesloten bij WW en ben ik op week 20 toch een 25 kg kwijt. Het systeem van WW werkt dus wel degelijk maar nu heb ik besloten om mijn abonnement op te zeggen omdat ik terug naar de fitness ga en ook omwille van het prijskaartje. MyFitnesspal lijkt me de ideale app om de app van WW te vervangen met die verschil dat ik nu cal. moet tellen ipv smartpoints. Zijn er nog die dit doen of hebben gedaan? Wat is jullie ervaring hiermee?

Reacties

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    WW en elk ander dieet werkt, omdat ze zorgen dat je in een tekort zit. Je zult je nu moeten focussen op je verbruik en dat kun je globaal uitrekenen (zoek maar op TDEE & BMR op deze site). Je zult een tekort op moeten zoeken middels deze gegevens.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,479 MFP Moderator
    Welkom Charly.
    Hanne was me voor (dat is prima hoor) en daar sluit ik me bij aan :)

Als je verder vragen hebt, hoor ik dat graag.
  • chrisgroffy
    chrisgroffy Berichten: 1 Member
    Hallo Charly, ik heb ook eerst Ww een 13 tal maanden gevolgd. Ik ga nog steeds naar hen om te wegen om voor mijzelf controle te houden. De laatste maanden lukte het niet zo goed meer om mijn streefgewicht te behalen. Ik ben er dan toch geraakt met het tellen van calorieën. Ik ben zelfs onder mijn streefgewicht geraakt. Ondertussen ben ik 20,5 kilo afgevallen. Ik raad je zeker aan om myfitnesspal te volgen. Dat zal je zeker helpen om het te behouden. Veel succes.