Hallo — Dutch (Netherlands)

Hallo

Opties
angelvanos28
angelvanos28 Berichten: 1 Member
Ik gebruikte deze als app op mijn telefoon en nooit geweten dat je het ook op de computer kon doen, wat een gemak zeg!

Ik ben Angelique 31 jaar uit Rotterdam, twee jaar geleden was ik met deze app al 10 kilo afgevallen, maar door stoppen met roken is er in een jaar tijd 20 kilo op gegaan. Dus ik ben nu weer begonnen. Ik doe een Koolhydraatarm dieet en ik ben sinds vorige week vrijdag echt begonnen, eerst een detox gedaan en in de afgelopen week ook meteen 6 kilo eraf.
We gaan ervoor!

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik doe een Koolhydraatarm dieet en ik ben sinds vorige week vrijdag echt begonnen
    Mag ik vragen waarom je een koolhydraatarm dieet volgt om af te vallen? Om af te vallen heb een tekort in je energiebehoefte nodig en dat staat los van (de hoeveelheid) koolhydraten.
    eerst een detox gedaan en in de afgelopen week ook meteen 6 kilo eraf.
    Dat je 6kg lichter bent is omdat een gigantisch calorie tekort hebt gecreëerd, waarbij het meeste vocht zal zijn. Detox is ook een mythe, omdat je je lever hebt. Als je lever niet zou werken, dan zou je in het ziekenhuis liggen. Er bestaat dus niet zoiets als een detox.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Angelique, welkom.

    Veel succes :)
    Als je vragen hebt, laat maar weten.
  • xewys
    xewys Berichten: 17 Member
    Opties
    Heel veel succes! Ik ben in oktober gestopt met roken, vape nog wel zo nu en dan, gelukkig ben ik er niet van aangekomen. :) Groetjes, Ramon
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Mensen zien vaak de vetten als schuldige,maar het zijn juist de koolhydraten die zorgen voor meer vet in het lichaam. Als je een kcal tekort creërt, zorg er dan ook voor dat je lager in koolhydraten en meer in eiwitten/vetten eet.
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    Heel veel succes met jouw 'journey'! Als je met de app de laatste keer al zoveel bent afgevallen, moet het nu ook lukken!!
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    5nz7me70b5ju.png