lotgenoten,vriendjes,medesportievelingen gezocht — Dutch (Netherlands)

lotgenoten,vriendjes,medesportievelingen gezocht

Opties
saartol
saartol Berichten: 1 Member
Hallo allen!
even in het kort ik ben Saar 27 jaar en net begonnen weer met sporten en gezond eten. doordat ik een eetprobleem heb ben ik heel veel aangekomen, en ga nu deze intens moeilijke strijd aan. hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch? daarom ben ik opzoek naar mede lotgenoten die ook wel wat steun en sopport kunnen en willen gebruiken.
mijn doel is om 30kg af te vallen.

lieve groetjes
saar

Reacties

  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    succes
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    Welkom Saar,

    Succes met het behalen van je doel!
  • Ericspijker85
    Ericspijker85 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoe gaat het nu?
  • giuliacalifano
    giuliacalifano Berichten: 2 Member
    Opties
    Wat een herkenbaar verhaal! Ik heb zelf twee keer een eetstoornis gehad en heb mezelf letterlijk gehalveerd en weer verdubbeld. Nu moet er zeker ook weer 10 kg af (op een gezonde manier!) maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..
  • melanie35mmt
    melanie35mmt Berichten: 4 Member
    Opties
    > @saartol zei:
    > Hallo allen!
    > even in het kort ik ben Saar 27 jaar en net begonnen weer met sporten en gezond eten. doordat ik een eetprobleem heb ben ik heel veel aangekomen, en ga nu deze intens moeilijke strijd aan. hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch? daarom ben ik opzoek naar mede lotgenoten die ook wel wat steun en sopport kunnen en willen gebruiken.
    > mijn doel is om 30kg af te vallen.
    >
    > lieve groetjes
    > saar
  • melanie35mmt
    melanie35mmt Berichten: 4 Member
    Opties
    Hallo spaartol ik zelf heb ook een eetstoornis en heb morbide obesitas ik ben nu net begonnen met een 2000 calorieën dieet en mijn eerste doel is ook om eerst 30 kilo afgevallen en ik zoek ook nog vrienden om elkaar te steunen in deze groep heel veel succes groetjes melanie
  • evanthek
    evanthek Berichten: 13 Member
    Opties
    Hoi Saartol,

    Ik ben Edwin en wil ook in eerste instantie ruim 30 kg afvallen. Ik ben nu 3 weken bezig en ruim 5 kilo afgevallen. Ik houd een blog/vlog bij, http://benidorm.blog/bericht-14-het-was-een-tijdje-stil-ik-leg-jullie-uit-waarom/ en dit was mijn eerste post. Ook ik zocht steun in mijn omgeving en de reacties zijn echt heel leuk tot nu toe. Je kunt het als je echt wil! Zet m op!
  • ravenzwart
    ravenzwart Berichten: 19 Member
    Opties
    Hoi saartol, ik heb geen eetprobleem maar ben een klassieke emo-eter. Alle stress (en andere negatieve emoties) eet ik weg. Helaas ben ik daardoor in ongeveer 1,5 jaar weer 10 kilo aaangekomen. Niet zoveel lijkt het maar voor mij vreselijk moeilijk om er af te krijgen.
    Steun helpt zeker, ook al is onze strijd niet helemaal hetzelfde.