Vraagje calorieen teller — Dutch (Netherlands)

Vraagje calorieen teller

sasvanherk66
sasvanherk66 Berichten: 1 Member
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de bestaande voedings middelen kom.ik kan geen standaard lijst vinden om calorieen te tellen ik snap er helemaal niks van

Reacties

• evy0108
    evy0108 Berichten: 1 Member
    Normaal als je je voedingsmiddelen intypt komt alles er mooi op bij de app. En worden die afgetrokken van de aantal calorieën dat je mag en moet eten per dag . Als je sport voer je ze ook in en dan komen er calorieën bij omdat je deze verbrand hebt en terug iets mag eten
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Als je sport voer je ze ook in en dan komen er calorieën bij omdat je deze verbrand hebt en terug iets mag eten
    Alleen als je op basis van je BMR eet... De verbrande kcal die MFP hanteert of zelf invoert zijn vaak te hoog ingeschat. Wanneer je dan die kcal bij gaat eten kan het zijn dat je i.p.v. een tekort een overschot gaat creëren. Ga eerst eens globaal uitrekenen wat je mag eten qua kcal, pak een goede verhouding aan macro's en houd bij wat je eet en doe dit zo secuur mogelijk. Dus afwegen, onbewerkt, en dan invoeren in MFP. Maak vooral ook je eigen voedingsmiddelen aan die je afleest van de verpakking, hierdoor wordt je error-marge ook aanzienlijk minder.