oo zoek naar gezellige mensen — Dutch (Netherlands)

oo zoek naar gezellige mensen

Melanieconf
Melanieconf Berichten: 5 Member
Hoi hoi!,
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Melanie, bijna 20 jaar en kom uit Brabant. Sinds kort gezond bezig maar de inspiratie voor eten is af en toe ver te zoeken daarom op zoek naar mensen die recepten willen delen! Voeg me maar toe als vriend!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hoi Melanie,

    Welkom! Veel succes en ik heb je toegevoegd! Wat voor leuke recepten zoek/heb je?
  • brigitte_isabella
    brigitte_isabella Berichten: 3 Member
    Hoi! Succes Melanie! Ik stuur je een verzoek :)
  • xewys
    xewys Berichten: 17 Member
    Asian food is wel echt super om te doen, 1/3e proteine (vlees), 1/3e groente en 1/3e noodles of iets dergelijks en klaar in een handomdraai:) Wat simpele sausjes zoals hoisin, licht en donkere sojasaus kopen in een groothandel kom je al erg ver mee.
  • ravenzwart
    ravenzwart Berichten: 19 Member
    Dag Melanie,
    Ik blijf ook altijd zoeken naar nieuwe inspiratie voor recepten, dus zoek graag met je mee.
    Vraag is wel hoeveel calorieen je natuurlijk ongeveer rekent per maaltijd en wat je lekker vind.
    Ik deel de tip van xewys, ik ben ook weer terug aan het roerbakken min. 1x per week. Lekker en makkelijk!

    Ik zal je een verzoek sturen en neus gerust in mijn dagboek naar dingen die je aanspreken.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Tegenwoordig maak ik pannenkoeken met bananensmaak (natuurlijke smaakstof), echt heerlijk!