Vrienden gezocht voor motivatie — Dutch (Netherlands)

Vrienden gezocht voor motivatie

Opties
AnkeV84
AnkeV84 Berichten: 15 Member
Hallo allemaal,

In het verleden ben ik al eens ruim 20 kilo afgevallen met myfitnesspall i.c.m fitbit.
ik heb nu na een baby van 5,5 week (derde kind) en er mogen weer flink wat kilo's af!

De vorige keer vond ik het heel fijn en leuk om andere hun dagboek in te zien en elkaar te motiveren, dus ik vroeg mij af of er andere zijn die me toe willen voegen als vriend.

Reacties

  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Gefeliciteerd met de kleine!!

    Knap dat je al een keer 20kilo kwijt bent geraakt. Afvallen zou je vast weer lukken!!

    Je mag mij toevoegen als je wilt
  • babsschmidt
    babsschmidt Berichten: 11 Member
    Opties
    Van harte gefeliciteerd met je kleine wereld wonder. Ik ben al eens 40 kilo afgevallen en zou het ook fijn vinden om iemand te hebben die mij kan motiveren. Als je wilt kun je mij toevoegen als vriend
  • ravenzwart
    ravenzwart Berichten: 19 Member
    Opties
    Van harte gefeliciteerd met je kleine!
    Je mag me gerust toevoegen, ik ben niet iedere dag even actief maar zeker een paar keer per week.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    mei 2017 aangepast
    Opties
    HOi Anke,

    Welkom! Veel succes. Altijd goed gebruikers terug te zien komen. Als je vragen hebt, hoor ik dat graag.
  • Yuxel1978
    Yuxel1978 Berichten: 66 Member
    Opties
    > @AnkeV84 zei:
    > Hallo allemaal,
    >
    > In het verleden ben ik al eens ruim 20 kilo afgevallen met myfitnesspall i.c.m fitbit.
    > ik heb nu na een baby van 5,5 week (derde kind) en er mogen weer flink wat kilo's af!
    >
    > De vorige keer vond ik het heel fijn en leuk om andere hun dagboek in te zien en elkaar te motiveren, dus ik vroeg mij af of er andere zijn die me toe willen voegen als vriend.

    Welkom! Van harte met je baby. Wat is het geworden eigenlijk? Of heb je het verteld?
    Voeg mij maar toe als je wilt. Ik ben elkw dag op MFP en log dagelijks mijn maaltijden. Ben sinds maart vorig jaar 22 kilo afgevallen. MFP is een zeer goede app.
  • Yuxel1978
    Yuxel1978 Berichten: 66 Member
    Opties
    > @babsschmidt zei:
    > Van harte gefeliciteerd met je kleine wereld wonder. Ik ben al eens 40 kilo afgevallen en zou het ook fijn vinden om iemand te hebben die mij kan motiveren. Als je wilt kun je mij toevoegen als vriend

    Jij ook welkom
  • AnkeV84
    AnkeV84 Berichten: 15 Member
    Opties
    Dankjulliewel voor de felicitaties :)

    Het is een jongetje trouwens en ik heb jullie allemaal toegevoegd. Dat de kilo's er maar af mogen vliegen!
  • lydiavdmb
    lydiavdmb Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo, je mag mij ook zeker toevoegen als vriend. Mijn doel is 30 kilo afvallen. Groetjes Lydia
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Voeg je mij ook toe? Ik log dagelijks in, ben 28 kilo kwijt waarvan 7 kilo via MFP
  • sabienwillems
    sabienwillems Berichten: 3 Member
    Opties
    Hey voeg mij maar toe. Ik ben 3 jaar geleden 15 kilo afgevallen met my fitness. Na zwanger te zijn geweest en daarna weereens beetje te zij aangekomen wil weer terug naar mijn gewicht voor zwangerschap 70 kilo.. Dus ik zeg voeg mij maar toe! Ben opzoek naar leuke gerechten enzo
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Hey,
    Ik wil jou ook wel motiveren!Ik ben mama van een dochter van 1,5 jaar:-)
    Grtjs
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    proficiat met je baby. Je mag me ook toevoegen hoor. Veel succes!
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Gefeliciteerd!!! Voeg mij ook maar toe, dagelijks loggen en veel trainen vindt je bij mij terug
  • 24212015
    24212015 Berichten: 1 Member
    Opties
    Oohh wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik zou je graag als vriend willen toevoegen alleen geen enkel idee hoe ik dat zou moeten doen :o
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    24212015 schreef: »
    Oohh wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik zou je graag als vriend willen toevoegen alleen geen enkel idee hoe ik dat zou moeten doen :o

    Klik op de gebruikersnaam, dan verschijnt een pop-up.
    Klik nog een keer op de naam, dan ga je naar het profiel.
    Klik op toevoegen als vriend.

    Simpel zat :) Succes!
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    september 2017 aangepast
    Opties
    Gefeliciteerd.
    Mijn kinderen zijn al wat ouder maar het lijkt als de dag van gisteren.
    Ik heb om een fitbit en heen ook wel wat vrienden nodig voor een goede motivatie. Ik ga kijken of het lukt om je toe te voegen.

    Nou ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Misschien lukt het jou om mij toe te voegen. Ik zou het heel fijn vinden om wat"afvalmaatjes"te vinden.
  • brutalist1463
    brutalist1463 Berichten: 23 Member
    Opties
    He goeienmorgen ja hoor voeg me maar toe
  • AMTF1994
    AMTF1994 Berichten: 5 Member
    Opties
    Nog een mama hier! 8,5 maand nu!
    Maar dus ook terug in shape aan het komen!
    Voeg maar toe :)
  • poezewoefke
    poezewoefke Berichten: 10 Member
    Opties
    Mij mag je ook altijd toevoegen, ik moet nog een kleine 30 kg kwijt....