afvallen en medicatie — Dutch (Netherlands)

afvallen en medicatie

Opties
babsschmidt
babsschmidt Berichten: 11 Member
Hallo allemaal,
Ik slik all ruim anderhalf jaar morfine tegen zenuwpijn. Nu is mn medicatie verhoogd en merk ik dat het afvallen daardoor moeilijker gaat. Zijn er meer mensen die last hebben van aankomen door medicatie?? Dit is best frustrerend namelijk

Reacties

  • caverloop
    caverloop Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Ik gebruik Oxicodon morfine en Oxicontin morfine. Óók ik merk dat het iets minder makkelijker gaat. Toch volgehouden helpt mij nog steeds het best. Misschien kunnen we vrienden worden op MFP en elkaar bemoedigen of voor vragen ... ?! Dit zijn niet alle medicatie ik gebruik nog meer maar dat zal komen door mijn beenamputatie ... ! Je mag mij een uitnodiging sturen via MFP, ik ben te vinden onder caverloop ... ! Corrie
  • babsschmidt
    babsschmidt Berichten: 11 Member
    Opties
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb u een vriendschap verzoek gestuurd
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Succes dames, ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Gedeelde smart is halve smart is een bekend gezegde.
  • natachawillems
    natachawillems Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik begrijp jullie heel goed, zit met hetzelfde probleem...
  • Ikkes1982
    Ikkes1982 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier nog iemand die aangekomen is door medicatie.
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ja ik ook maar dan van de anastrozol. Maar ik was al gewaarschuwd door de arts.
    Maar met goede moed gewoon doorgaan met gezond eten en met bewegen.
  • corinavaltaf
    corinavaltaf Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik heb ook zenuwpijn en door alle medicatie heen zeker 15 kilo aangekomen. Ook ozycontin geslikt maar hielp maar matig. Van carbamazepine, gabapentine en amitryptiline enorm aangekomen.
    Eindelijk ben ik nu goed ingesteld op Lyrica. Opgebouwd met 25 MG per 3 sagen anders werd ik duizelig. Hier word ik niet dik van dus ben ik nu stevig aan het afvallen. Gewoon omdat het kan. 8 kilo kwijt.
    Heel veel succes! En sterkte met de pijn..
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Corina heel goed van je. 8Kilo is toch al heel wat. Ze zeggen dat iedere 5 kilo een belangrijke verbetering is voor je lichaam dus dat heb je mooi al bereikt. Heel veel succes.