Ik zoek vrienden — Dutch (Netherlands)

Ik zoek vrienden

Opties
xrajet
xrajet Berichten: 7 Member
Hallo, mijn naam is ron ben 46jaar en 130 kilo en wil graag 100 kilo halen.ik zou graag wat vrienden willen toevoegen om elkaar te motiveren en om voedingen mee te bespreken. Gr, Ron

Reacties

  • sgjungerman
    sgjungerman Berichten: 8 Member
    Opties
    Hey Ron. Succes man! Eerste stap heb je al genomen.. Dat je het zelf wilt en er voor wilt gaan. Ben je al begonnen?
  • xrajet
    xrajet Berichten: 7 Member
    Opties
    Ja half, ik vind het moeilijk om een dieet te vinden of etenswaren die ik wel of beter niet kan eten. Ik had een beetje gehoopt om dat hier te vinden
  • dimitrikennis6
    dimitrikennis6 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hey ron gaat zeker lukken! Gewoon normaal eten net ietsjes onder je calorieen blijven(wel genoeg blijven eten) en je voedingswaarden proberen te halen
  • Nathalie0769
    Nathalie0769 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi Ron, ondanks dat ik wel eea van voeding en sportvording weet, zit ik hier niet voor niets. Ik weeg echt alles af wat ik binnenkrijg en houd de macro's goed in de gaten dat de verhouding koolhydraten-vetten-- eiwitten goed zijn. De eerste stap heb je al genomen, nu gewoon beginnen en volhouden hoor. Heel veel succes!
  • biesje450
    biesje450 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi ron
    Ik ook net terug gestart. ... ben vorig jaar 30 kilo kwijt geraakt. Nu ondertussen weer 10 kilo bij door medicatie wijzigingen. Maar goed ik eet kda arm dus geen brood pasta en aardappels en zo min mogelijk voor verpakte spullen eten. Gaat me op zich goed af maar de start was idd erg moeilijk in het zoeken naar de juiste balans ivm met werk en wat ik dan daar kan eten
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Ron,

    Welkom en veel succes. Als je vragen hebt, laat maar weten.
    Mij kan je ook toevoegen.