problemen met inloggen op pc — Dutch (Netherlands)

problemen met inloggen op pc

Opties
Hallo,

Ik heb problemen met inloggen via de computer op de website van mfp.
Als ik klik op inloggen met Facebook kom ik automatisch op het scherm met "gratis account aanmaken stap 1 van 3".

Ik heb m'n cookies al verwijderd en addblocker even uitgezet.
Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand hoe ik dit op kan lossen ?

Via de app log ik ook in met Facebook en dat lukte wel gewoon.

Alvast bedankt!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Pascal,

    Dat is erg naar. Kan je met je browser uitloggen op Fb (dus op Facebook.com) en daarna opnieuw op Fb inloggen. Zit je wel op je PC in de browser op de juiste Facebook account?

    Ik hoor graag van je.

    Groeten,
    Laurens
  • pascal8923
    pascal8923 Berichten: 23 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hoi Pascal,
    >
    > Dat is erg naar. Kan je met je browser uitloggen op Fb (dus op Facebook.com) en daarna opnieuw op Fb inloggen. Zit je wel op je PC in de browser op de juiste Facebook account?
    >
    > Ik hoor graag van je.
    >
    > Groeten,
    > Laurens

    Ja ik ben automatisch ingelogd op Facebook en ik ben de enige die deze laptop gebruikt dus dat lijkt mij geen probleem. Ik heb zelfs m'n wachtwoord op Facebook veranderd zodat ie hem niet automatisch invulde en door zou gaan met inloggen maar ik echt het wachtwoord moest invullen maar dat hielp ook niet.

    Als ik probeer in te loggen met mijn emailadres en wachtwoord dan geeft ie de melding dat ik via Facebook moet inloggen dus ik draai een beetje in cirkeltjes.. heel frustrerend..
  • pascal8923
    pascal8923 Berichten: 23 Member
    Opties
    Niemand die dit ook heeft en de oplossing weet voor mij?
    Ik heb het overigens ook op mijn werk geprobeerd en daar had ik hetzelfde probleem dus volgens mij ligt het niet aan mijn laptop..
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Probeer even over al uit te loggen, je cookies te wissen, en dan opnieuw proberen.
    Of een andere browser.
  • pascal8923
    pascal8923 Berichten: 23 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Probeer even over al uit te loggen, je cookies te wissen, en dan opnieuw proberen.
    > Of een andere browser.

    Ik ga vanavond maar weer een poging wagen.. de enige reden dat ik het wil is omdat ik mijn tussendoortjss wil splitsen tussen ochtend middag en avond en dat kan niet via de app toch? Anders heb ik het namelijk überhaupt niet nodig ;)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    juni 2017 aangepast
    Opties
    Je kunt een nieuwe categorie in je dagboek aanmaken. Maar dat kan idd niet via de app en alleen via de site. Let op; als je hierin dingen aanpast verdwijnt mogelijk deel van je historie in die categorieën!
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Als je problemen blijft ondervinden met het inloggen op de computer kan je mfp support contacteren omdat je vermeld dat dit wel gaat in de app maar niet via de computer op het werk of thuis.

    Vertel alles wat je geprobeerd hebt zodat ze sneller kunnen verder helpen.

    Open: MyFitnessPal Support Contact Webpagina