Hoeveel kcal moet ik eten — Dutch (Netherlands)

Hoeveel kcal moet ik eten

Biologie1
Biologie1 Berichten: 1 Member
Hoi hoi

Ik doe sinds kort krachttraining want ik wil spier opbouwen :) ik heb lang een eetstoornis (anorexia) gehad dus ik weet niet precies hoeveel ik moet eten en hoop dat iemand me kan helpen! Ik loop vaak 20000/30000 stappen op een dan of er tussenin hoeveel kcal raden jullie aan te eten ik ben 1.68 maar ik heb zelf geen flauw idee ik ben een meisje btw van 17 :)

Reacties

  • xewys
    xewys Berichten: 17 Member
    mei 2017 aangepast
    Omdat je zoveel wandelt en te maken hebt gehad met anorexia is het wellicht verstandig om dat aan een professional te vragen. Ga eens langs bij je lokale sportschool of bel een diëtist/ voedingsconsulent whatever je het wilt noemen.

    Als je spier wilt opbouwen moet je uiteraard voldoende eiwitten eten en de rest is helemaal aan jou. Wees consistent en dan komt het goed. Update later van de week even hoe je het aan gaat pakken :)

    Ik ben 1.87 en 77kg, ik eet zo'n 1500-2000 per dag afhankelijk van wat ik doe(niet bar veel qua wandelen zoals jij) maar ik probeer vet te verliezen(zover dat er nog is
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Gezien je verleden zou ik dit bij een professional beleggen. Voor spieropbouw dien je namelijk in een kcal overschot te zitten. Je komt hoe dan ook aan, niet alleen in spier maar ook wat in vet (ligt eraan hoe je je bulk fase doet). Alleen door wandelen ga je geen spieren bouwen, daarvoor is krachttraining nodig waarbij je continue progressie nastreeft.
  • spillepoot
    spillepoot Berichten: 23 Member