Net bevallen nu weer knallen!! — Dutch (Netherlands)

Net bevallen nu weer knallen!!

Opties
mitzi1992
mitzi1992 Berichten: 4 Member
Weer even knallen om wat kilootjes kwijt te raken na mijn bevalling!! Ben wel niks aangekomen in die tijd maar toch zie je verschil!! En zo nog net een paar voor de vakantie hoop ik!! De motivatie is er nu nog vast houden.. o:)

Reacties

  • AnkeV84
    AnkeV84 Berichten: 15 Member
    Opties
    Succes en nog gefeliciteerd met de kleine :)
    Hoe oud is hij / zij nu? Ik heb nu zelf een zoontje van 6 weken (En twee van 5 en 3 jaar) dus ik knal met je mee!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Gefeliciteerd met je kindje :)
    Welkom en veel succes.
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    gefeliciteerd met je kindje. Als je borstvoeding geeft mag je niet afvallen he. Sporten om iets strakker te worden mag uiteraard wel
  • mitzi1992
    mitzi1992 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @mrs_hekate zei:
    > gefeliciteerd met je kindje. Als je borstvoeding geeft mag je niet afvallen he. Sporten om iets strakker te worden mag uiteraard wel

    Ik geef geen borstvoeding dus ik mag weer lekker aan slag!
  • mitzi1992
    mitzi1992 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @AnkeV84 zei:
    > Succes en nog gefeliciteerd met de kleine :)
    > Hoe oud is hij / zij nu? Ik heb nu zelf een zoontje van 6 weken (En twee van 5 en 3 jaar) dus ik knal met je mee!

    Dankjewel! Zei is aankomende zondag 6 weken dus we zitten gelijk hihi. Gezellig we gaan ervoor dan het is super weer om lekker buiten te gaan sporten ook!! Maar 3 kinderen jeetje dat is al een sport haha maar wel heel leuk..
  • mitzi1992
    mitzi1992 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Gefeliciteerd met je kindje :)
    > Welkom en veel succes.

    Dankjewel!
    Ik ga mijn best doen!
  • melissasolleveld1990
    melissasolleveld1990 Berichten: 1 Member
    Opties
    Succes! Ik ben ook net bevallen en wil zo langzaamaan weer wat kilo's kwijt..er mogen er toch wel zo'n 10 vanaf