Zijn er hier ook belgische vrienden? - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Zijn er hier ook belgische vrienden?

Opties
13

Reacties

  • mltombeur2017
    mltombeur2017 Berichten: 1 Member
    Opties
    hoi hoi ook nieuw uit baarle hertog
    Ben van 64.80 naar 58 kilo gegaan door op mijn eten te letten en alles te noteren wat ik eet +ik sport 3 keer per week en ook thuis doe ik iedere dag een half uurtje buikspieren via een app
  • rozeappelgroenzee
    rozeappelgroenzee Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik ben van Gent!
    En ben nog wel even zoet :-D
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    > @rozeappelgroenzee zei:
    > Ik ben van Gent!
    > En ben nog wel even zoet :-D

    Ik ben ook van gent
  • ThierryVerhaegen
    ThierryVerhaegen Berichten: 1 Member
    Opties
    Ben ook van Belgie, Vlaams Brabant meer bepaald. Wil wat kilo's vet kwijt en wat kilo's spieren erbij voornamelijk. Focus met niet zo echt op een zeker getal dat eraf moet, eerder wat ik in de spiegel zie.
  • Naomii28
    Naomii28 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi allemaal

    Ik ben van Antwerpen. Voeg me maar toe als je wil. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en motivatie)
  • rietpetietje1959
    rietpetietje1959 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik woon in Oud-Turnhout. Ik gebruik deze app om mijn gewicht op peil te houden. Ik ben pas 5 kg afgevallen en wil dit zo houden. Ik probeer mijn dagelijkse pot van 1500 cal niet te overschrijden.
  • manon956
    manon956 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey ik ben van sint pauwels en met behulp van deze app 15 kg afgevallen en probeer nu mijn gewicht te behouden met behulp van deze app.. vooral eerlijk zijn tegen jezelf over wat je invoert in de app is belangrijk en alles afwegen.. dan pas zie je hoeveel je echt eet... veel succew
  • drmindfuck
    drmindfuck Berichten: 1 Member
    Opties
    Beveren-Waas hier. stap per stap stilaan wat gewicht verliezen. Woog +- 99 eind januari, zonder app en wel met fitness toch naar +-90 geraakt. Komen er wel. doel:80-85
  • poezewoefke
    poezewoefke Berichten: 10 Member
    Opties
    Hier van Stekene....nu begonnen aan een strijd die -20 tot 30 kg zou moeten opleveren.
  • DinaBrabant
    DinaBrabant Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben van Vlaams-Brabant (Kersbeek), eet vegetarisch & biologisch. Ik neem vaak te grote porties omdat ik het lekker vind. Mijn doel is meer beweging inlassen (o.a. mijn hometrainer 2-dagelijks in gang trappen) en minder grote porties. Ook minder wijn of niet grijpen naar een biertje op een tv-avond. Mijn schildklier werkt ook trager dan zou moeten, maar ik vrees dat ik gewoon moet boeten voor mijn slechte eetgewoonten die ik aangeleerd kreeg als kind en bij de opvoeding.
  • Wendy19732017
    Wendy19732017 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik ben niet uit België maar wel vlakbij. Ik woon in Oost Zeeuws Vlaanderen. Ik zou er graag 35 kilo af willen. Als eerste doel heeft de sportschool 20 kilo gesteld Maar het wil nog niet echt lukken.
  • dannyvanhoutte
    dannyvanhoutte Berichten: 2 Member
    Opties
    Zal wel zijn. Brugge in da house. ;)
  • tikamya
    tikamya Berichten: 3 Member
    Opties
    Vlaams-Brabant hier en 15 kg proberen te verliezen :)
  • karolienkarolien
    karolienkarolien Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier een reactie vanuit Merelbeke. Ik werk al een paar jaar met de app.Het probleem is dat ik het ongeveer 4 a 6 maanden volhoud, dan bereik ik mijn ideale gewicht, en dan opeens grijp ik toch weer naar zoetigheden, en dan ben ik gelanceerd. Dan neem ik mijn oude slechte gewoontes weer op, en een half jaar later zijn alle kilo's er weer bij. Mijn gewicht is echt een jojo, heel frustrerend. Het gaat echt over een verschil van 17 kg binnen hetzelfde jaar. Heeft er iemand goede raad voor mij? Ik word er soms echt wanhopig van.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik pak dit zelfde probleem aan door naar een diëtiste te gaan, ik ben van plan om de lange termijn heen te blijven gaan.
  • clittleangelindy
    clittleangelindy Berichten: 7 Member
    Opties
    > @de_schrijver_micheline zei:
    > Ik zou 10 kg willen verliezen. Zijn er hier ook belgische mensen?

    Hier ook woonachtig in Limburg!
    Opzoek naar motivatie en inspiratie.
    ;)
  • Djoske
    Djoske Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier ook van België!

    Heel handige app om je calorieën bij te houden. Ik gebruik de app voor een kleine gewichtstoename in combinatie met sporten. Nog een pluspunt is de synchronisatie met de stappenteller.

    Ik gebruik de app alleen tijdens de week, in het weekend is het carte blanche. Door de app weet ik wel hoeveel calorieën ik ongeveer eet in die periode en heeft me bewuster gezond leren eten.
  • Leperarocco
    Leperarocco Berichten: 3 Member
    Opties
    Goed bezig je mag me ook toevoegen hoor
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    Opties
    altijd welkom om mij in je vriendelijstje toe te voegen ! :) Geel (Antwerpen)
  • sweatandsteak
    sweatandsteak Berichten: 9 Member
    Opties
    Antwerpen hier! Na 10 jaar miserie er eindelijk achter gekomen dat ik voedselintolleranties heb... dus nu paleo eten en met de app eens kijken of ik wel genoeg bouwstoffen binnenkrijg en ook niet teveel... ondertussen terug 2-3 per week in de gym... en zo worden we stilletjes weer terug een gezonde mens...
    Ondertussen ook een instagram begonnen over de weg die ik aan het afleggen ben @sweatandsteak om mij en anderen gemotiveerd te houden... you’re not alone! Keep it up!
    See ya later!
  • thelocation
    thelocation Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo van Gent! Hard aan het werken aan een gewichtsverlies van 28 kg. Ik ben er meer dan 14 kwijt ondertussen.
  • zjangvanham
    zjangvanham Berichten: 2 Member
    Opties
    Jan uit lommel. Sport graag maar ik eet ook graag!!
    Hier in huis de kok. Handige app. Wist echt niet dat ik soms echt teveel calorieën binnenspeelde.
    Maakt je bewuster van wat en hoe je eet.
    Wil 12 kg eraf tegen de zomer. Succes allemaal.
  • Shanardlfs
    Shanardlfs Berichten: 1 Member
    maart 2018 aangepast
    Opties
    Hoi, van Limburg hier! Ik ben anderhalf jaar geleden van pil veranderd en hierbij 10kg bijgekomen. Ondanks de vele pogingen gingen ze er ook niet terug af. Nu ben ik sinds januari van de pil af en hierbij ook -2kg.
    Ik hoop dat deze app me nog beter zal helpen met een betere levensstijl te krijgen, want ik wil die kilo’s echt graag eraf voor de zomer!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Lekker dan zo n pil
  • Katte1964
    Katte1964 Berichten: 6 Member
    Opties
    > @de_schrijver_micheline zei:
    > Ik zou 10 kg willen verliezen. Zijn er hier ook belgische mensen?

    Ja ik