nieuw ingevoerd recept wordt niet getoond — Dutch (Netherlands)

nieuw ingevoerd recept wordt niet getoond

Opties
Dag, ik ben helemaal nieuw hier. Sorry als dit ergens staat, ik vrees dat ik nogal verloren loop een beetje.
Ik ben begonnen met een aantal recepten in te voegen maar nu krijg ik één van de recepten die ik met success ingevoerd heb niet meer te zien. Het systeem voegt het wel toe aan de voedingsplanner maar ik kan het recept zelf niet meer opvragen (om bv aan te passen).
Enig idee wat ik verkeerd doe?
Het ander recept dat ik ingegeven heb werkt wel normaal.

Reacties

  • MysticaSedai
    MysticaSedai Berichten: 4 Member
    Opties
    ik heb het nu ook met een ander recept. Blijkbaar doet het probleem zich voor van het moment dat je een recept veranderd en bewaard. Dan plots krijg je de melding "there was a problem retrieving your recipe".
  • MysticaSedai
    MysticaSedai Berichten: 4 Member
    mei 2017 aangepast
    Opties
    en ik kan blijkbaar ook geen recepten wissen...
    als ik op de 'wissen' knop druk dan gebeurt er niks.
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Welke internet browser gebruik je? Indien nog niet gedaan, voel vrij om de cache / cookies te wissen.

    Doet het probleem zich ook voor bij het gebruiken van een andere internet browser?

    Dank je wel
  • MysticaSedai
    MysticaSedai Berichten: 4 Member
    Opties
    hoi, ja. Ik heb ondertussen ook een mail gestuurd naar de organisatie met alle mogelijke informatie en heb alles al gecheckt (internet connectie, verschillende computers, verschillende browsers, verschillende internet aansluitingen, verschillende locaties enz). Niks helpt. Dan kreeg ik ineens antwoord van een nieuw iemand die terug al dezelfde voorstellen en vragen stelde en dan ben ik er maar mee gestopt. Het probleem blijft bestaan maar ik heb geen tijd om daar uren en weken en maanden mee bezig te zijn. Ik doe het wel zonder die recepten dan.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hier werkt het prima voor zover ik weet. Wellicht even opnieuw de app installeren. Recepten weggooien werkt geloof ik niet, of aanpassen al helemaal niet. Succes!