Hoi, even voorstellen — Dutch (Netherlands)

Hoi, even voorstellen

Opties
Sandraklneng
Sandraklneng Berichten: 19 Member
Ik ben Sandra, 43 jaar en woon in Zutphen. Ik ben getrouwd en heb 2 meiden van 21 en 18.
Vorig jaar ben ik via MFP 15 kilo afgevallen, maar helaas ook weer 8 aangekomen, ik dacht dat ik het wel zonder MFP kon, maar helaas... de kilo's kwamen er weer langzaam aan! Ook was ik flink aan het sporten, Body Attack en de strong viking run, maar moest daar helaas mee stoppen omdat ik fybromyalgie blijk te hebben. Dat was zo balen dat ik wss heb gedacht, bekijk het maar, dan ga ik niet meer sporten, want wat anders vind ik niet leuk, en daardoor ook niet opgelet met eten, maar dat is dom :blush: . Maar ik heb het licht weer gezien en Ik heb dan toch de stok achter de deur nodig. :)
Voeg me maar toe, gezellig, dan kunnen we samen de kilo's wegjagen.

Groetjes Sandra

Reacties

  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Sterkte!! Fybromylagie is echt vervelend!!! Is echt pijnlijk.
    Goed dat je toch weer verder wil!!
  • BeccaNevergivingup
    BeccaNevergivingup Berichten: 12 Member
    Opties
    Hoi, Deventer hier. Goed dat je het weer oppakt. Ik ben vandaag begonnen met mfp. Ik wil je graag toevoegen maar geen idee hoe?
  • ikkanhet2017
    ikkanhet2017 Berichten: 1 Member
    Opties
    Groetjes vanuit Vorstelijk Baarn. Ik ben Nicole, sinds eergisteren 55 lentes jong en ben sinds gisteren begonnen op MFP. Ik ben op zoek naar mensen uit mijn eigen omgeving (of andere bekenden zoals Lettie Tiele-Hardendood, haha) Ik hoor graag van je.
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Grappig ik ben geboren in baarn
  • Betty
    Betty Berichten: 45 MFP Staff
    Opties
    Welkom terug bij MyFitnessPal. Veel succes met het behalen van uw gezondheid en fitness doelen!
  • bettymulder
    bettymulder Berichten: 10 Member
    Opties
    Verstandige keuze. Ik ga je toevoegen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Sandra! Welkom en als je vragen hebt stel ze maar.