6 weken knallen — Dutch (Netherlands)

6 weken knallen

Opties
Ik heb mij vandaag ook maar meteen aangemeld voor een 6 week programma. Bij een sportschool. Een 6 weken traject met persoonlijke begeleiding en voedingsadviezen enzo. Even die schop onder mijn gat en stok achter de deur. Ik ben benieuwd!

Reacties

  • pascal8923
    pascal8923 Berichten: 23 Member
    Opties
    Succes!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Succes. Je kunt het :)
  • danio1969
    danio1969 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @BeccaNevergivingup zei:
    > Ik heb mij vandaag ook maar meteen aangemeld voor een 6 week programma. Bij een sportschool. Een 6 weken traject met persoonlijke begeleiding en voedingsadviezen enzo. Even die schop onder mijn gat en stok achter de deur. Ik ben benieuwd!

    Knap van je om deze stap te zetten. Ik had ook die schop onder mijn gat nodig. Wel even opmerken dat je best niet voor enkel 6 weken moet gaan, maar voor de rest van je leven je eet- en beweeggewoontes moet aanpassen om niet het jojo effect te krijgen.

    succes
  • Tarraca24
    Tarraca24 Berichten: 10 Member
    Opties
    Hoi, ik wil gerust die stok achter de deur zijn ;)... hoe lukt het tot nu toe?
  • BeccaNevergivingup
    BeccaNevergivingup Berichten: 12 Member
    Opties
    danio1969 schreef: »
    > @BeccaNevergivingup zei:
    > Ik heb mij vandaag ook maar meteen aangemeld voor een 6 week programma. Bij een sportschool. Een 6 weken traject met persoonlijke begeleiding en voedingsadviezen enzo. Even die schop onder mijn gat en stok achter de deur. Ik ben benieuwd!

    Knap van je om deze stap te zetten. Ik had ook die schop onder mijn gat nodig. Wel even opmerken dat je best niet voor enkel 6 weken moet gaan, maar voor de rest van je leven je eet- en beweeggewoontes moet aanpassen om niet het jojo effect te krijgen.

    succes

    Ik weet het Danio. :-) Daar ben ik ook mee bezig hoor. In Januari 2015 begonnen. 22 kg afgevallen en een heel ander leven gaan leiden. Maar ik stond nu al enkele maanden stil en het wilde niet echt meer vlotten. Vandaar even een 'boost'.
  • BeccaNevergivingup
    BeccaNevergivingup Berichten: 12 Member
    Opties
    Tarraca24 schreef: »
    Hoi, ik wil gerust die stok achter de deur zijn ;)... hoe lukt het tot nu toe?

    Ha fijn!
    Tot nu toe super goed!
    Alleen op de verjaardag van mijn dochter dit weekend pannenkoeken en pizza gegeten... och.. tja..
    Daarintegen vandaag samen met diezelfde dochter een 5kilometer loop gedaan! Daar ben ik dan wel weer trots op! :-)