If Nothing Happens, Nothing happens.. — Dutch (Netherlands)

If Nothing Happens, Nothing happens..

Opties
vanzeeland
vanzeeland Berichten: 1 Member
mei 2017 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo Allemaal. Sinds 15 januari 2017 ben ik onder het mom van "If Nothing Happens, Nothing happens" begonnen met bijhouden van de calorie inname. Ik heb mijn maximale inname gezet op 1600 per dag. Dit is goed vol te houden en ik heb eigenlijk geen honger. Sporten schiet er bij in. Eens per week zwemmen of een uurtje wandelen is wat ik aan beweging doe. Ook ik heb in de afgelopen jaren vele diëten gevolgd maar het resultaat was vaak van tijdelijke aard.

Wat ik nu doe werkt super. Ik mag en kan alles eten. Niets ontzeggen of bepaalde voeding vermijden. Simpel, niet boven de maximale calorie grens uitkomen en keuzes maken! Neem ik op zaterdag wat Chips of een gebakje op het werk omdat iemand jarig is, dan moet ik ergens op de dag wat minderen. Bijvoorbeeld geen kaas op het brood of een broodje minder eten.

MyFitnessPal is perfect voor mij! Zeer veel mogelijkheden en eenvoudig in het gebruik. Dankzij de inzage die MFP gaf in het aantal calorieën van voeding ben ik nu sinds 15 januari al 24 Kilo verloren!!

Mijn streven is nog eens 20 eraf dus we zijn op de goede weg :-)


Reacties

  • spillepoot
    spillepoot Berichten: 23 Member
    Opties
    Goed hoor! Je moet ook kunnen genieten af en toe dan is het ook niet zo'n strijd.
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    Goed bezig! Respect!
    't is inderdaad veel beter vol te houden als je 'alles' mag eten, maar gewoon op de porties en de totalen let :smiley:
    Succes met de laatste 20!
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Echt heel goed bezig joh!! Mag je trots op zijn. Vooral zo door gaan. Die laatste 20 gaan vast lukken