Toevoegen??
Ingrid27772
Wie wil samen met mij gemotiveerd blijven om te blijven lijnen en bewegen ?
Mijn naam is Ingrid en ben 44 jaar , ik ben op dit moment al 34 kilo afgevallen met gewoon eten en bewegen !
Ik sta al een tijdje stil qua gewicht en hoop dat ik mijn doel ga bereiken door met elkaar te motiveren en vooral door te blijven gaan met mijn doel... nog zo'n 20 kilo kwijt te raken
Lijkt het je leuk om samen deze strijd verder te voeren en elkaar te motiveren via MyFitnessPal ?
Voeg me dan toe !
Groetjes Ingrid
Mijn naam is Ingrid en ben 44 jaar , ik ben op dit moment al 34 kilo afgevallen met gewoon eten en bewegen !
Ik sta al een tijdje stil qua gewicht en hoop dat ik mijn doel ga bereiken door met elkaar te motiveren en vooral door te blijven gaan met mijn doel... nog zo'n 20 kilo kwijt te raken
Lijkt het je leuk om samen deze strijd verder te voeren en elkaar te motiveren via MyFitnessPal ?
Voeg me dan toe !
Groetjes Ingrid
0
Reacties
-
Goed bezig hoor!! Heb er zelf ook last van. Sta nu al een tijd stil met mijn kilo's... maar ga gewoon stug door. Bij mij is er wel een maatje af laatst, zonder dat er kilo's af zijn. Dus de weegschaal is ook niet alles hoor!! Gewoon doorgaan met goed eten en lekker bewegen!1
-
Ik zie bij jou helemaal niet de mogelijkheid om je toe te voegen..1
-
@Sandraatje123 ik heb jou al even uitgenodigd0
-
Dankje @tanja_beijleveld zo is het inderdaad ook... ik sta stil qua kilo's maar mensen zeggen regelmatig dat ze verandering zien0
-
2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten