Mensen die elkaar willen motiveren
DeManKookt
Voeg me gerust toe op mfp. Heb al eerder een account gehad hier maar verwijdert. Ik doe aan clean eten. Geen kharm beperkt paleo sonja bakker of al dat soort onzin. Gewoon gezond eiwitrijk voedsel en 5x per week kracht training. Macros op 40 khd 30 vet en 30 eiwit. Kun je je hierin vinden voeg me dan gerust toe hier op mfp. Ben 44 jaar jong
4
Reacties
-
Hoi! Welkom en succes.0
-
Ik voeg je toe1
-
Hey, ook ik heb je toegevoegt. Mijn verdeling is 25% khd, 40% eiwitten en 35% vetten. Daarnaast doe ik 3x pw kracht en 3xpw hiit. Ook ben ok begonnen met hardlopen en Obstacle Course Running. Eerste Doel: naar 80kg met 20% vet voor t eind van het jaar!2
-
Ik ga je toevoegen1
-
Super! Ben in mijn tweede week met een PT eet en trainingsplan begonnen. Dus herken je systeem. Hoe voeg ik je toe?0
-
Mag ik je toevoegen? En hoe doe ik dat?0
-
Weet ook niet hoe je iemand toevoegt0
-
Ik zit lager in de koolhydraten, maar inspiratie en steun zou heel fijn zijn.0
-
Werkt het voor jou Monique? Dat is het belangrijkste he. Als je er gezond en fit bij blijft en het results geeft is het goed. De werking ervan komt in tweede plaats0
-
> @LucP1987 zei:
> Hey, ook ik heb je toegevoegt. Mijn verdeling is 25% khd, 40% eiwitten en 35% vetten. Daarnaast doe ik 3x pw kracht en 3xpw hiit. Ook ben ok begonnen met hardlopen en Obstacle Course Running. Eerste Doel: naar 80kg met 20% vet voor t eind van het jaar!
Waar doe jij aan Obstacle Courses running? Ik train al een jaartje in Arnhem.0 -
En voor wie vriendjes wil worden; beetje schoppen onder de kont heb ik ook wel nodig...
(En ik kan ook terug schoppen0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes