Mensen die elkaar willen motiveren — Dutch (Netherlands)

Mensen die elkaar willen motiveren

Opties
DeManKookt
DeManKookt Berichten: 84 Member
Voeg me gerust toe op mfp. Heb al eerder een account gehad hier maar verwijdert. Ik doe aan clean eten. Geen kharm beperkt paleo sonja bakker of al dat soort onzin. Gewoon gezond eiwitrijk voedsel en 5x per week kracht training. Macros op 40 khd 30 vet en 30 eiwit. Kun je je hierin vinden voeg me dan gerust toe hier op mfp. Ben 44 jaar jong

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi! Welkom en succes.
  • wikkie1977
    wikkie1977 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik voeg je toe
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Hey, ook ik heb je toegevoegt. Mijn verdeling is 25% khd, 40% eiwitten en 35% vetten. Daarnaast doe ik 3x pw kracht en 3xpw hiit. Ook ben ok begonnen met hardlopen en Obstacle Course Running. Eerste Doel: naar 80kg met 20% vet voor t eind van het jaar!
  • Shan_Jansen
    Shan_Jansen Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ga je toevoegen :smile:
  • nathalie_stuer
    nathalie_stuer Berichten: 1 Member
    Opties
    Super! Ben in mijn tweede week met een PT eet en trainingsplan begonnen. Dus herken je systeem. Hoe voeg ik je toe?
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Mag ik je toevoegen? En hoe doe ik dat?
  • DenzoBell
    DenzoBell Berichten: 23 Member
    Opties
    Weet ook niet hoe je iemand toevoegt
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Ik zit lager in de koolhydraten, maar inspiratie en steun zou heel fijn zijn.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Werkt het voor jou Monique? Dat is het belangrijkste he. Als je er gezond en fit bij blijft en het results geeft is het goed. De werking ervan komt in tweede plaats
  • aslkl82
    aslkl82 Berichten: 8 Member
    Opties
    > @LucP1987 zei:
    > Hey, ook ik heb je toegevoegt. Mijn verdeling is 25% khd, 40% eiwitten en 35% vetten. Daarnaast doe ik 3x pw kracht en 3xpw hiit. Ook ben ok begonnen met hardlopen en Obstacle Course Running. Eerste Doel: naar 80kg met 20% vet voor t eind van het jaar!

    Waar doe jij aan Obstacle Courses running? Ik train al een jaartje in Arnhem.
  • aslkl82
    aslkl82 Berichten: 8 Member
    Opties
    En voor wie vriendjes wil worden; beetje schoppen onder de kont heb ik ook wel nodig...

    (En ik kan ook terug schoppen
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    > @aslkl82 zei:

    > Waar doe jij aan Obstacle Courses running? Ik train al een jaartje in Arnhem.

    Ik doe af en toe een run mee, ik train er niet specifiek voor. Toughmudder, mudmasters en dergelijke staan op t programma maar zeker ook de spartan race!