Geen gram afvallen — Dutch (Netherlands)

Geen gram afvallen

Opties
maratje78
maratje78 Berichten: 7 Member
Ik ben 1m65 en weeg 61kilo. Ik heb nog nooit moeten een dieet volgen daar ik lang met ondergewicht kampte,in een korte periode ben ik iets meer dan 10 kilo bijgekomen, die zou ik er natuurlijk weer afwillen. Ik zit met een hele opgeblazen buik precies of ik zwanger ben. Nu lukt het me niet om maar 1 kilo af te vallen. Wie kan me tips geven dat het alsnog lukt.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je niet afvalt, dan eet je nog teveel.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Hoeveel eet je dagelijks?
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Beste Maratje78,
    Uit je verhaal begrijp ik dat je wilt afvallen, maar dat het niet lukt. Dit betekent kortweg dat er meer calorien binnenkomen dan dat er verbrand worden. Je lichaam heeft in absolute rust ook een bepaald calorieniveau nodig, dit is je Body Mass Rate. Bij mij is dit bijv. 1800 cal. Per dag. Ik eet nu rond de 1940 cal. Per dag en sport 6x pw. Trek van je gemiddelde 200/500 cal Vanaf en je zou moeten afvallen. Maak daarnaast een goede verdeling (via deze app) tussen je macronutrienten oftewel koolhydraten, eiwitten en vetten. Succes!
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    LucP1987 schreef: »
    Je lichaam heeft in absolute rust ook een bepaald calorieniveau nodig, dit is je Body Mass Rate. Bij mij is dit bijv. 1800 cal. Per dag.

    Luc, mijn excuses voor de verbetering, ik verbeter het gewoon omdat er al verwarring genoeg is en zeker acroniemen genoeg :wink:, dus gewoon voor de andere lezers eigenlijk

    het is basaal metabolisme of basal metabolic rate, anders gaan mensen het misschien verwarren met BMI (Body Mass Index)

  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Wimdroid, dankjewel voor de correctie. Staat zo stom als je 2 dingen door elkaar haalt haha