Terug gezonder eten na zware ziekte, wie ook?
viwa1975
Ik heb net gedaan met een behandelingstraject (operatie, chemo en bestraling). Tijdens dit proces was eten moeilijk en dan raden ze aan om dingen te eten die hoog in calorie zit. Helaas veel fast-food. Nu zit ik dus volop in mijn revalidatie en probeer terug gezonder te eten. Zijn hier nog mensen die op deze manier terug de draad willen oppakken? Tips?
1
Reacties
-
Wil alleen even zeggen dat ik het knap van je vind dat je positief de draad oppakt, fijn dat dit traject achter de rug is en je naar de toekomst kunt kijken. Heel veel sterkte en succes gewenst.2
-
Veel succes bij het behalen van je doelen.
1 -
Goed om die positiviteit te zien, dat inspireert. Heel veel succes.
Zelf zou dit voor mij erg moeilijk zijn lijkt me!2 -
Ik heb precies hetzelfde gehad .Ik ben nog steeds heel snel moe terwijl het al een paar jaar terug is maar ik slik nog steeds anastrozol.
Ik probeer nu ook op een gezonde en rustige manier af te vallen.
Ik wens je heel veel succes en gewoon door gaan. Het zal misschien niet met zo snel en makkelijk gaan als vroeger maar dat is niet zo belangrijk.
Ik zal je een vrienden verzoek sturen en misschien kunnen weer elkaar hiermee steunen.1 -
Ik neem me petje voor jullie af .heeft hier heel veel respect voor.wens jullie heel veel succes.1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora