Ervaringen met professionele hulp — Dutch (Netherlands)

Ervaringen met professionele hulp

Opties
VCH87
VCH87 Berichten: 1 Member
Hai,
Ik ben al sinds jaar en dag bezig met op mijn eten letten en krachttraining. Hou dit echter nooit lang/goed genoeg vol om echt mijn doel te bereiken. Ik vroeg me af wat voor ervaringen jullie hebben met professionele hulp bij het afvallen?
Heb je wel eens ergens eet- en/of trainingsschema's laten maken? Welke bevielen goed en waarom?

Ik heb bijvoorbeeld pbp geprobeerd, maar dit werkte voor mij niet, omdat er te veel 'vrijheden' in zaten en ik er te veel bij na moest denken. Wat bij mij wel heel goed werkt; een vast eetschema volgen zodat ik er zelf niet over hoef te piekeren.
Hoor het graag :)

Groet,

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Kijk anders eens of EGA iets voor je is. Dat werkt bij mij perfect, ze geven precies aan hoeveel je mag terwijl je wel de vrijheid hebt om dingen te kiezen die je smaak zijn. Als je het doet zoals zij het aangeven val je wekelijks 1 a 1,5 kilo af
  • djmhstassen
    djmhstassen Berichten: 8 Member
    Opties
    Kijk eens bij body support, heeft mij goed op weg geholpen, op site staan trainers door het hele land en is inclusief wekelijkse wegingen en begeleiding.

    Gr Dominique
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Ik heb veel baat gehad bij online coaching van FIT.nl, hoewel ik dacht dat ik qua voeding en training alles wel een beetje op orde had, maar er kon nog behoorlijk aan gesleuteld worden, resultaat vetpercentage kunnen verlagen van rond de 20% naar 11% binnen een half jaar en qua fitness enorm vooruitgang geboekt.