Bewerken geplaatste voeding — Dutch (Netherlands)

Bewerken geplaatste voeding

Hallo mensen,
Ik begrijp dat het efficiënter maken van een app kan betekenen dat je met het toevoegen van functies, andere functies verliest.
Maar ik mis nu na de recente update toch wel erg de mogelijkheid om, nadat je op je dag iets hebt toegevoegd op, bijvoorbeeld, je ontbijt, je dit niet meer kunt bewerken, kopiëren enz.
Het verlies van edit- en kopieerfunctionaliteit vind ik knullig, en levert alleen maar extra gedoe en irritatie ipv gebruiksgemak
Ik zeg: terug met deze verloren functie! Baas in eigen app!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Ik weet niet precies welk apparaat je bedoelt, maar je kunt je voeding nog gewoon bewerking op de app en op de website. Je kunt met de bolletjes in de app een maaltijd kopieren, met swipen items verwijderen en erop klikken de hoeveelheid aanpassen!

    Als je verder nog vragen hebt, hoor ik dat graag
  • pinouchi
    pinouchi Berichten: 1 Member
    ik kan in de app (android) voedsel niet kopieren. Alleen verplaatsen of verwijderen. Ik zou graag willen kunnen kopieren naar een andere dag. (Op de computer lukt het wel maar het is handig dat het ook op je telefaan kan.)
    Bedankt alvast voor uw reactie.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    HI pinouchi,
    Als het goed is zit deze functionaliteit wel in de apps. Kan je een maaltijd (ochtend - middag - avondeten) niet geheel kopiëren? Klik op de 3 bolletjes / puntjes om dat te doen in de app.
    Laat even weten of dat lukt.