Stappenteller S Health — Dutch (Netherlands)

Stappenteller S Health

Opties
Goedenavond beste lezers,
Ik had even een vraagje,
Mijn S Health is verbonden en goed aangevinkt met My fitness pal, maar heel vaak synchroniseerd hij de stappen niet, en soms wel, heeft iemand een idee wat dit probleem kan zijn?

Reacties

  • MyfitnesspalJS1999
    MyfitnesspalJS1999 Berichten: 3 Member
    juli 2017 aangepast
    Opties
    Hallo, is er iemand die mij ermee kan helpen?
  • MyfitnesspalJS1999
    MyfitnesspalJS1999 Berichten: 3 Member
    Opties
    Het is al gelukt, bedankt.
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Fijn dat het in orde is. Veel plezier :)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed om te horen dat het is opgelost!
  • boltjes
    boltjes Berichten: 1 Member
    Opties
    hoe is het opgelost dan??? ik heb hetzelfde probleem!
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Ik heb soms dagen dat hij niks synchroniseerd en zonder iets te doen doet hij t spontaan weer wel terwijl hij wel dagelijks in garmin alles laat zien.
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Opties
    Hoi, als je trainingen vanuit health registreert telt je mfp geen stappen meer. Je zou alles moeten registreren via mfp en dan lukt het wel:)
  • KIF2901
    KIF2901 Berichten: 7 Member
    Opties
    @rs_b zei:
    > Hoi, als je trainingen vanuit health registreert telt je mfp geen stappen meer. Je zou alles moeten registreren via mfp en dan lukt het wel:)

    Wat bedoel je precies rs_b? Bij mij synchroniseert'ie ook niet (krijg alleen soms wazige meldingen in Sh wb Kcal vw voeding. Dat dan weer wel). Ik voeg losse training/stappen maar handmatig toe in mfp. Bedoel je dat?
    Wat is dan het nut vd synchronisatiemogelijkheid zou je denken...
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Opties
    > @KIF2901 zei:
    > @rs_b zei:
    > > Hoi, als je trainingen vanuit health registreert telt je mfp geen stappen meer. Je zou alles moeten registreren via mfp en dan lukt het wel:)
    >
    > Wat bedoel je precies rs_b? Bij mij synchroniseert'ie ook niet (krijg alleen soms wazige meldingen in Sh wb Kcal vw voeding. Dat dan weer wel). Ik voeg losse training/stappen maar handmatig toe in mfp. Bedoel je dat?
    > Wat is dan het nut vd synchronisatiemogelijkheid zou je denken...

    Hii sorry ik lees het nu pas !!!
    Stel, je registreert iets in SH (bijv. fitness yoga hardlopen etc) dan komt dat ook in MFP te staan. Maar dan synchroniseert MFP geen stappen meer met SH. Heel gek.
    Daarom ben ik alles via MFP gaan registreren en dan synchroniseert alles prima...
    Probeer eens alle bewegingen sport etc vanuit mfp te registreren en niets vanuit sh... (behalve de stappen)
    Dan zou alles gesynchroniseerd moeten worden...
    Ben benieuwd of het lukt !
  • KIF2901
    KIF2901 Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi @rs_b
    Ook ik zie dit nu pas....
    Het klopt nog steeds niet maar heb m'n weg erin gevonden dus nevermind.
    Maar dank je wel!