Logboek afsluiten
mowtom
Hallo allemaal,
Ik kan al langer dan een week mijn dagboek niet afsluiten op het einde van de dag. Ik heb de app op mijn Samsung s4 en had hiervoor nooit problemen ermee. Ik sluit de app regelmatig af en dan lukt het nog niet. Ook heb ik de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet. Iemand een idee waardoor het komt of wat ik nog kan proberen?
Oja het is niet dat ik te weinig calorieën in neem hoor, dat is niet het probleem.
Alvast bedankt voor het mee denken.
Ik kan al langer dan een week mijn dagboek niet afsluiten op het einde van de dag. Ik heb de app op mijn Samsung s4 en had hiervoor nooit problemen ermee. Ik sluit de app regelmatig af en dan lukt het nog niet. Ook heb ik de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet. Iemand een idee waardoor het komt of wat ik nog kan proberen?
Oja het is niet dat ik te weinig calorieën in neem hoor, dat is niet het probleem.
Alvast bedankt voor het mee denken.
0
Reacties
-
Hoi mowtow,
Heb je dit sinds een nieuwe versie van de app? Kan je even in en uitloggen in de app?0 -
Nee ik kreeg het ook op de oudere versie. Ik heb deze versie nu een week erop staan. Ik had daarom de app geupdate maar helaas bleef het euvel. Ik zal eens proberen uit en in te loggen.0
-
Ik ben uitgelogd....nu kan ik niet meer inloggen met de app.0
-
Kan je inloggen met je gebruikersnaam in plaats van email adres?0
-
Nou het inloggen is weer gelukt gelukkig. Ik log in via facebook dat lukte nu wel.
Maar het dagboek afsluiten lukt nog steeds niet.0 -
Nieuwe telefoon ondertussen (nee niet vanwege dit probleem hoor0
-
En daar werkt het ook niet? Ik kan nergens hier een melding over vinden helaas...0
-
Nee nu kan ik niet eens meer inloggen met de app. Ik snap er echt niks van. Wel balen hoor vulde alles zo netjes in...nou ja helaas.0
-
Ik heb nu hetzelfde, hij blijft aangeven dat ik even geduld moeten hebben en maakt het niet af.0
-
Kunnen jullie doorgeven welke telefoon en software jullie draaien? Dan ga ik het navragen.0
-
Bij mij is het probleem nu opgelost, de app verwijderd en er weer opgezet was de oplossing gelukkig0
-
Maar bedankt dat je het na wilde vragen0
-
Hier een nieuwe s7 edge en nog steeds het probleem. Kon de eerste dag dat ik m van de week had afsluiten en nu wederom niet meer.0
-
Android versie 7.0 gebruik ik0
-
en krijg je een fout of zijn er bepaalde sympomen?0
-
Hij blijft draaien en er staat even geduld. Maar dat blijft er staan. Net zo lang tot ik het beu ben en de app maar afsluit. Ik kan wel mijn dagboek op de gewone site afsluiten.0
-
veel meer raad als leeg eens de app cache in de instellingen kan ik daar niet tegenoverzetten0
-
Ik zal het eens proberen dank je0
-
Nee helaas geen verschil.0
-
Ik blijf er ook nog mee tobben. Vanmorgen uitgelogd en kon niet meer inloggen. Toen app eraf gehaald, telefoon uitgeschakeld en alles opnieuw erop. Nu werkt het weer, maar voor hoelang0
-
Ellende hè. Ik baal er ook zo van. Sluit nu mijn dag steeds maar af op de site en de rest op de app.0
-
Ik sluit mijn dag nu niet altijd meer af, volgens mij zijn daar ook niet echt nadelen aan verbonden. Behalve dat ik niet meer de voorspelling zie van wat ik over vijf weken zou wegen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora