76 kg en nog steeds een mini buik ? — Dutch (Netherlands)

76 kg en nog steeds een mini buik ?

Opties
erolkucukasci
erolkucukasci Berichten: 1 Member
juli 2017 aangepast in Fitness en training
Februari 2017 ben ik begonnen met krachttraining. Opdat moment woog ik 111-115 kg en had een enorme pens.

Opdit moment weeg ik 76 kg en heb ik nog steeds een buik maar een kleintje.

Hoe haal ik dat laatste percentage buikvet nog weg ?

Ik train 4 x in de week en doe aan krachttraining. Mijn training bestaat uit een fullbody schema met daarin veel compound en minimaal cardio (80 min per week en 20 min per sessie)

Mijn voeding bestaat uit 30% eiwitten 40% koolhydraten en 30% gezonde vetten. Ik schommel tussen de 2000 en 2200 kcal. Ik durf niet te bulken omdat ik retesnel aankom in vet. Volgens de jongens op de sportschool ben ik een endomorph?

Wie kan mij hiermee helpen ? Of is het kwestie van tijd want ik word sterker en sterker ?

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    nou indien je een sixpack wil moet je ergens onder de 12% vet gaan zitten geloof ik. helaas komt het er gewoon op aan dat het een kwestie van tijd is en door gaan met afvallen en trainen. Je kan niet op een speciale wijze alleen je buikvet weg trainen.
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Succes :)
  • viwa1975
    viwa1975 Berichten: 33 Member
    Opties
    Misschien je macro's veranderen? Meer vetten? Heeft mij geholpen na een plateau.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Macro's veranderen en het aantal kcal hetzelfde houden, zal niets uitmaken in je vetpercentage omdat de energiebalans leidend is. Misschien kun je door een andere macroverdeling je wel anders gaan voelen (beter bijvoorbeeld).

    Als je je buikje weg wilt hebben, zul je inderdaad zoals fxmhaast aangeeft nog lager moeten gaan in gewicht en dus blijven afvallen.

    Je hebt het over bulken en het laatste vet bij je buik weg krijgen. Die twee gaan niet hand in hand samen. Of je wilt je vetpercentage nog verlagen OF je wilt gaan bulken wat pakweg inhoud massa bouwen.