Hoi hoi hoi, hallo iedereen :-) — Dutch (Netherlands)

Hoi hoi hoi, hallo iedereen :-)

Opties
stevenorgan
stevenorgan Berichten: 14 Member
augustus 2017 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo iedereen, hier gaan we, toevallig gevonden op google deze pagina, dus we gaan dit proberen.

Doel : -15 kg

Hoe : 1.100 Kcal / dag

Reden : Lift is kapot in ons gebouw en ik geraak niet meer tot op het 10de :smile:

Begonnen : 01.08.17

Opmerking : Aan alle andere mensen die wat doen voor hun lichaam --> Veel succes!!

Als je mij wilt volgen, stuur maar een verzoek, ik heb geen geheimen en iedereen is welkom

Reacties

  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    1100kcal??
  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    Opties
    Succes
    Maar is dat niet heel weinig 1100?
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    Ik ga de eerste 2 weken wat streng zijn op mezelf, en zien wat het resultaat zal zijn. Indien nodig kan ik wat kcal meer nemen de weken ernaa :-), laat zeggen opbouwen naar 1500. Maar de wil is er momenteel voor100 %.Als het een verkeerde methode is, hoor ik het graag van jullie
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    1100 is te weinig hoor
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    zit eigenlijk aan 1300 gemiddeld..wat beter :-)
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Het lijkt me verstandig te beginnen met het uitrekenen wat je bmr is. En minimaal dat aantal calorieën eten, als je dat doet door gezond en afwisselend te eten dan zal je zeker afvallen
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Beter, maar ook laag. Je wil geen crashdieet doen neem ik aan
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    Mijn BMR net berekend en staat momenteel op 2262 kcal.
  • jorg19x
    jorg19x Berichten: 12 Member
    Opties
    1100 kcal pfffff dan pleeg je roofbouw op je lichaam, ikzelf zit rond de 1600 kcal en dat werkt voor mij prima 6 kilo in 8 weken afgevallen.
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    1.100 kcal is idd bijna niet te doen, ik zit gemiddeld aan 1.200 - 1300 (Met uitzondering van donderdag want kon het niet laten in het voetbalstadion om pintjes te drinken :-)
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    Bang om me te gaan wegen na 1 week volgende dinsdag, wil niet teleurgesteld zijn dat het niet snel genoeg gaat :-). Al weet ik dat dit veel tijd nodig heeft, maar wil vooral motivatie niet verliezen
  • Febeliene
    Febeliene Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik ken het helemaal ;-) Ze hebben mij ooit aangeraden om ook naar de centimeters te kijken en je niet blind te staren op de kilo's.
    Succes!
  • ExitRR
    ExitRR Berichten: 1 Member
    Opties
    Je mag nooit ineens zo laag beginnen met je calorien. Zoiets bouw je af. Hangt ook van je gewicht vanaf. Ik zou toch voor een 2000 kcal gaan en veel sporten.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Als je eenmaal wat langer bezig bent zul je meer vertrouwen krijgen. We kennen het allemaal, maar je staat er niet alleen voor zolang je hier blijft registreren en delen.
  • Elenavh1984
    Elenavh1984 Berichten: 1 Member
    Opties
    1100 kcal of zelfs 1300... écht niet doen hoor! Houd je trouwens minder gemakkelijk vol dan wanneer je toch wat eten binnen krijgt elke dag
  • viwa1975
    viwa1975 Berichten: 33 Member
    Opties
    Je zeker niet blindstaren op dat getal op de weegschaal. Als je trappen gaat doen dan komt er meer spiermassa bij. Ik heb lang op hetzelfde gewicht gestaan maar mijn taille werd wel smaller..
    Ik sport op dit moment gematigd en ik zit aan een calorieverbruik van 1700 om af te vallen. 1100 is echt ongezond laag. Doe het liever traag en goed. Zo kan je het ook langer volhouden!
    Veel succes!
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    dag 10 van dieet periode, vandaag weeg dag, indien tevreden met eerste resultaten zal ik idd kcal wat opvoeren, bedankt voor jullie input in elk geval
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    4,2 kilo af in eertse 10 dagen :smiley: maar we doen door, want in het begin gaat het vlug
  • norma802017
    norma802017 Berichten: 3 Member
    Opties
    Erg goed bezig hoor ik ben nu vijf dagen bezig en vind het soms best lastig hoor vooral het laten staan van een wijntje, ben daarom woensdag ook de fout in gegaan heb drie wijntjes gehad daarna baalde ik van mezelf nu gaat het weer beter. Succes
  • stevenorgan
    stevenorgan Berichten: 14 Member
    Opties
    ja maar dag mag nu en dan eens, we moeten ons eens laten gaan, anders gaan we zot komen :-)
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    1100 calorieën is wel erg weinig.straks valt je flauw hihi .en is niet goed voor je lichaam.je moet niet te snel willen het is er ook niet snel aangekomen beter halve kilo per week dan te snel.dan komt het er 3 x zo snel weer aan . ervaring mee doe ook jij eigen is meten soms ga je niet ingewicht maar in cm succes