Taille & Heupen vormen maar niet aankomen — Dutch (Netherlands)

Taille & Heupen vormen maar niet aankomen

Opties
nyen2000
nyen2000 Berichten: 2 Member
Heyy, ik ben nu bezig met een taille proberen "te vormen" voor mijzelf en "strakke benen en heupen" maar niet dikker. Op t moment probeer ik max 1400 kcal te eten. My fitness pall staat op 1200.(dan is t tenminste niet een huge ramp qua merken. T ene merk bevat echt zo veel meer kcal bij myfitness dan t andere) Kan ik dan gewichten erbij gebruiken? Zoja hoeveel kg? ( op t moment weeg ik 77 kg - 184 lang. Maar t gaat mij om de cm. Ik heb nu 70cm taille wil naar 60/65) Let me know! Andere tips zijn ook zeker welkom! :)

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    Bedoel je met strakke benen en heupen dat je de spieren goed ziet of dat ze vollere spieren hebben? of juist smaller? Of wil je eigenlijk trainen naar een zandloper figuur?

    Voor de benen en heupen kom je dan denk ik toch gewoon uit op de legday training schema's? denk hierbij aan squat/lunges/good girl en bad girl/deadlift/hip raise/legpress en nog een aantal andere maar daar kom ik zo snel effe niet op.

    voor je taille weet ik niet of je deze smaller kan trainen volgens mij komt dit neer op afvallen en veel buikspierherhalingen doen met weinig gewicht en daarnaast dan cardio? dit omdat je de spieren niet voller/dikker wil maken? maar misschien dat een van de vrouwen (van het forum) die hier ook op focust dit wel weet?
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    > @nyen2000 zei:
    > Heyy, ik ben nu bezig met een taille proberen "te vormen" voor mijzelf en "strakke benen en heupen" maar niet dikker. Op t moment probeer ik max 1400 kcal te eten. My fitness pall staat op 1200.(dan is t tenminste niet een huge ramp qua merken. T ene merk bevat echt zo veel meer kcal bij myfitness dan t andere) Kan ik dan gewichten erbij gebruiken? Zoja hoeveel kg? ( op t moment weeg ik 77 kg - 184 lang. Maar t gaat mij om de cm. Ik heb nu 70cm taille wil naar 60/65) Let me know! Andere tips zijn ook zeker welkom! :)

    Check op YouTube eens de 'how to get a tiny waist work out' van vicky justiz deze doet wonderen voor mij