Spiermassa opbouwen
Fudgex0
Heyhey
Ik zou graag mijn vetpercentage zien dalen en toenemen in spiermassa, maar ik heb geen idee waar te beginnen. Ik ben nog in herstel van een eetstoornis en daardoor weet ik mijn eigen limieten nog niet echt qua sport. Naar de fitness gaan is momenteel nog een stap te ver, maar ik zou graag van thuisuit al wat beginnen trainen. Heeft iemand hier ervaring mee of enig advies?
Ik zou graag mijn vetpercentage zien dalen en toenemen in spiermassa, maar ik heb geen idee waar te beginnen. Ik ben nog in herstel van een eetstoornis en daardoor weet ik mijn eigen limieten nog niet echt qua sport. Naar de fitness gaan is momenteel nog een stap te ver, maar ik zou graag van thuisuit al wat beginnen trainen. Heeft iemand hier ervaring mee of enig advies?
0
Reacties
-
Spieren opbouwen en vetpercentage verlagen gaan niet echt samen. Het is het een of het ander. Daarnaast is het opbouwen van spieren krachttraining vereist, waarbij je rekening houdt dat er progressieve overload plaatsvindt.0
-
Begin anders thuis met de basis oefeningen, pushups, situps, pullups, speed body squats, mountain climbers etc etc. Ook kun je hiit trainingen doen. Als je eenmaal op je streef percentage bent kun je je eet en trainingsschema gaan aanpassen om ervoor te zorgen dat je spiermassa opbouwt. Een paar van de dingen die je nodig hebt zijn discipline en doorzettingsvermogen. Maak daarnaast fotos om je progressie bij te houden. Succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora