Wie gebruikt de app als ondersteuning bij personal training? — Dutch (Netherlands)

Wie gebruikt de app als ondersteuning bij personal training?

Opties
aslkl82
aslkl82 Berichten: 8 Member
Ik gebruikte de app al, maar begin nu weer opnieuw ivm een personal training traject. Wie gebruikt deze app ook daarvoor?

Reacties

  • voscocooling
    voscocooling Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik volg :-)
  • Grudgie
    Grudgie Berichten: 33 Member
    Opties
    Heb zelf geen personal training, maar train zelf 4x in de week en icm met een Fitbit fitness tracker kan ik heel nauwkeurig zien hoeveel kcal ik verbrand op een dag. En zo kan ik heel makkelijk zien hoeveel ik op een dag kan eten.

    Zo kwam ik erachter dat ik op sommige dagen zelfs te weinig at en op sommige dagen teveel. Opzich logisch. Maar met een fitness tracker om je pols die het allemaal meet en bijhoudt is dat erg fijn en gemakkelijk. :)
  • aslkl82
    aslkl82 Berichten: 8 Member
    Opties
    Heb gisteren in de Media Markt nog staan kwijlen bij de Fitbits. Ik heb nu zo'n vage schatting van wat ik verbrand met een training, maar volgens mij verschilt het heel erg wat ik op een trainingsdag nodig heb vergeleken met een normale dag (zittend werk). En ik eet wel elke dag even veel...

    Misschien toch eens even in de buidel tasten daarvoor. Is uiteindelijk ook goedkoper dan een PT haha.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Je kunt ook op niet trainingsdagen zakken met je calorie inname
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik ben sinds zondag eigenaar van een garmin toestel. Gebruik hem bij mijn 3 a 4 keer lopen in de week(ik ben aan het trainen voor een loopwedstrijd van 10km).MFP is een prima ondersteuning en zeker voor het calorieverbruik, want anders zou ik toch dikwijls teveel of te weinig eten.Prima app!
  • Mido_susi
    Mido_susi Berichten: 2 Member
    Opties
    > @Grudgie zei:
    > Heb zelf geen personal training, maar train zelf 4x in de week en icm met een Fitbit fitness tracker kan ik heel nauwkeurig zien hoeveel kcal ik verbrand op een dag. En zo kan ik heel makkelijk zien hoeveel ik op een dag kan eten.

    Ik zou graag mezelf een fitbit cadeau doen voor mijn verjaardag volgende maand (en voor mijn gezondere levenstijl). Welke fitbit heb jij? Ik overweeg een fitbit Alta te kopen zodat het wat in mijn budget past, maar hoop dat het even goed werkt als de duurdere exemplaren.
  • Grudgie
    Grudgie Berichten: 33 Member
    Opties
    Mido_susi schreef: »
    > @Grudgie zei:
    > Heb zelf geen personal training, maar train zelf 4x in de week en icm met een Fitbit fitness tracker kan ik heel nauwkeurig zien hoeveel kcal ik verbrand op een dag. En zo kan ik heel makkelijk zien hoeveel ik op een dag kan eten.

    Ik zou graag mezelf een fitbit cadeau doen voor mijn verjaardag volgende maand (en voor mijn gezondere levenstijl). Welke fitbit heb jij? Ik overweeg een fitbit Alta te kopen zodat het wat in mijn budget past, maar hoop dat het even goed werkt als de duurdere exemplaren.

    Ik heb de Fitbit Alta HR. Is niet heel groot, ziet er mooi uit en werkt uitstekend. Houdt alles mooi bij in Fitbit wat je doet qua stappen, slapen, kcal verbranding. Echt super handig. :)