Gerookte paling schoongemaakt.
Alor1972
Nu heb ik een half pondje gerookte paling gehaald maar ook deze wil ik graag invoeren.
Nu is een half pondje incl kop graad en vel wat gelijk staat aan 244 kcal per 100gr.
Weet iemand wat er overblijft voor consumptie zodat ik zo eerlijk mogelijk mijn MFP kan bijwerken?
BVD
Nu is een half pondje incl kop graad en vel wat gelijk staat aan 244 kcal per 100gr.
Weet iemand wat er overblijft voor consumptie zodat ik zo eerlijk mogelijk mijn MFP kan bijwerken?
BVD
0
Reacties
-
Kun je niet beter dan filet nemen? Dat is makkenlijker af te wegen0
-
Wat mblaasse32 zegt; kun je niet het daadwerkelijk vlees wat je van de paling eet afwegen en dat invoeren? Wat je niet eet, hoef je natuurlijk ook niet qua gewicht in te voeren.0
-
Als ik alles al op heb gegeten
Maar ik had ergens opgezocht dat je 1/4 ervan af moet trekken.
Bedankt voor de reacties.0 -
Haha paling is ook zo lekker yummi0
-
Toevallig heb ik dit jaar het een keer gewogen voor en na schoonmaken.
Voor schoonmaken was het 513 gram (3 palingen, het waren behoorlijk dikke)
En het deel wat ik weg heb gegooid was 115 gram
Gemiddeld gewicht was dus 171 gram per paling, waarvan dus 38.33 gram per paling is weggegooid
Dit zou dus een weggooi percentage zijn van 22,42% (afgerond)
Dus dat van 1/4e eraf klopt wel redelijk denk ik zo. Zou dan alleen 20% aanhouden, dan zit je misschien iets hoger, maar als je wilt afvallen en je moet iets schatten, dan beter te hoog denk ik zo0 -
Of reken gewoon de hele paling mee. Dan overwaardeer je wel maar dat kun je meeberekenen0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora