Wie doet er ook start 2 run? — Dutch (Netherlands)

Wie doet er ook start 2 run?

Opties
loesietju
loesietju Berichten: 40 Member
Hey hey,
Sinds 3 weken ben ik weer gestart met start 2 run en deze keer echt heel gemotiveerd!
Heb mij ook een garmin horloge aangeschaft zodat ik alles gemakkelijker kan opvolgen en mijn doel is om volgend jaar eindelijk es deel te nemen aan een loopwedstrijd van 10kilometer.(Staat op mijn bucketlist en zou supertrots zijn op mijzelf ;) )
Hopelijk zijn er hier nog mensen met dezelfde doelen zo kunnen we elkaar wat motiveren en tips geven.
Groetjes

Reacties

  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Heb start 2 run met evi gedaan. Heeft me naar de 5km gebracht. Nu zelf bezig hem uit te bouwen baar de 10km. Is een beetje lastig door mujn astma. Maar zit nu op de 7,5km aan een stuk.
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Amai super!En op welke termijn heb je dit resultaat al kunnen opbouwen?groetjes
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Ik heb er 25 weken over gedaan om op de 5 te komen. Het is in princiepe een 10weken traject... maar dat is voor mensen zonder astma
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Ben nu een week of 8 bezig met doorbouwen naar de 10. Maar hoop eind oktober de 10 te kunnen bij een loop in mijn woonplaats. Dus moet nog ff door trainen. Enige lastige is dat astma zorgt dat je de ene dag makkelijk 7,5 haal terwijl je 2 dagen later denk dood te gaan na 2,5. Maar hou wel van een uitdaging
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik heb zelf allergische astma en in het verleden ook al voorgehad dat ik snel forfait moest geven omdat ik teveel aan het "piepen" was, omdat ik vergeten puffen was voor aanvang van het lopen.Dus ik kan me wel een beetje een beeld vormen van hoe moeilijk het is voor jou!Chapeau dat je het doet en volhoud!Ga er maar voor,tgaat je lukken in oktober en je gaat supertrots zijn op jezelf! Ik ga volgend jaar voor de 10km.Ga er nu op mijn gemakje naartoe werken maar ik geniet er enorm van.Een uitdaging,me-time,een leeg hoofd en veel energie
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Vind het knap dat je er ook aan begint. Belangrijkste met astma vind ik dat je naar je lichaam luisterd. Dat heb ik wel geleerd. Als het niet gaat gaat het niet. Volgende keer beter. Als ik zo'n slechte dag heb denk ik gewoon 2x 2,5 of 5x1 is ook 5
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Jij gaat ook echt die 10 halen
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    (Ben steeds tekst kwijt...) gewoon blijven genieten en je tijd pakken. Maakt niet uit of je er 10, 20 of 30 weken over doet. Als je maar lekker doorgaat.
    Vind dat lege hoofd echt heerlijk. Ff niet denken maar gewoon gaan.
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Ja ik vind dat ook.Dat en het positieve gevoel dat je hebt over jezelf als je maar weer eens een stukje verder gekomen bent!Tis iets dat je echt voor jezelf doet anders hou je het niet vol. Grtjs
  • liezbeth1
    liezbeth1 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ook gestart met Evi voor de 5 km. Ik loop nu vlotjes 10 km
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Super! Ik hoop volgend jaar ook vlot 10 km te kunnen lopen.Ben blij dat dit allemaal lukt met start to run en doorzettingsvermogen!
  • Mido_susi
    Mido_susi Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ben ook sinds vandaag begonnen met lopen, mijn conditie is momenteel enorm slecht. Ik hoop tegen eind oktober vlot en zonder te stoppen 6 km te kunnen lopen door drie keer per week te gaan lopen. Ik word wel nog veel te snel moe nu.
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Hey, ikzelf ben nu 3 weken bezig 3a4x in de week en ik merk enom het verschil buiten de eerste week.Je bouwt snel conditie op, ik loop wel heel langzaam op hartslag zodat ik het zeker kan volhouden!Veel succes!!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb dit nu pas gelezen, veel succes! Ga lekker zo door.
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Merci tot nu toe gaat alles nog steeds super!grtjs