Advies - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Advies

Opties
2»

Reacties

  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Ik volg geen dieet .ik eet 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes.snoep bijna niet op een stukje pure chocolade na perdag.zwem 3 x in de week en fiets veel.zo houd je het goed vol en soms neem ik ook wel eens wat lekkers Gr Tilly
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    > @tillyvanzuidland zei:
    > Ik volg geen dieet .ik eet 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes.snoep bijna niet op een stukje pure chocolade na perdag.zwem 3 x in de week en fiets veel.zo houd je het goed vol en soms neem ik ook wel eens wat lekkers Gr Tilly

    Inmiddels zorg ik vooral dat ik binnen het calorieën doel blijf. Heb mijn koolhydraten, eiwien vetten op een bepaald percentage ingesteld. Zo mag ik inderdaad heel veel en voelt het ook goed. Een beetje spelen met voeding. Groetjes
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Eiwitten
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Hoi dankje wel voor je reactie maar hoe kan ik dat dan instellen.ik weet niet precies hoeveel ik dan van alles mag eten kan je mij daar misschien bij helpen alvast bedankt fijne dag groetjes
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    > @tillyvanzuidland zei:
    > Hoi dankje wel voor je reactie maar hoe kan ik dat dan instellen.ik weet niet precies hoeveel ik dan van alles mag eten kan je mij daar misschien bij helpen alvast bedankt fijne dag groetjes
    >

    Hoeveel je precies mag van alles kan ik niet voor jou invullen. Belangrijk is dat je je aan je calorieën houdt. Zelf heb ik koolhydraten en eiwitten op 20% en de vetten op 60%. Maar dat is persoonlijk. In deze app kun je dat allemaal instellen bij doelen.
    Om uit te rekenen wat je minimaal nodig hebt zou je je BMR uit moeten rekenen. Je mag mij ook als vriend toevoegen. Groetjes