Opnieuw leren lopen, afvallen & gainen — Dutch (Netherlands)

Opnieuw leren lopen, afvallen & gainen

Opties
Hi! Ik ben Joyce, 25 jaar uit omgeving Den Bosch en ben ruim een jaar actief aan het sporten.

Door een motorongeluk had ik mijn been gebroken en was de kracht volledig weg uit mijn been. Hierdoor moest ik opnieuw leren lopen. Ik kreeg te horen dat de kans dat ik in een later stadium last mijn been ga krijgen, erg groot is. Dit motiveerde mij om de kracht in mijn been volledig terug te krijgen en te trainen voor meer.

Daarnaast was mijn gewicht boven normaal (bijna 100kg voor 1.84m), gezien ik voor mijn ongeluk niks aan sport deed en liever 's avonds een biertje dronk op de bank. Ook dit motiveerde mij om door te zetten met sporten en gezonder te eten (geluk bij een ongeluk).

Nu ben ik ruim een jaar verder, en heb ik allang mijn doel (75kg, gezonder eten & blijven bewegen) behaald. Graag blijf ik mezelf uitdagen en wil ik meer spieren opbouwen, ofwel gainen ;) alleen loop ik een beetje vast. Ik sta zo'n 3 à 4 keer per week een uur in de sportschool (krachthok) en eet zo'n 2 gram eiwitten per lichaamsgewicht.

Naar mijn idee is mijn start (eten en sporten) prima, maar mis ik de motivatie, plezier en adrenaline die ik voorheen had. Daarbij mijn vraag of jullie tips hebben ofwel mij een boost/steun in de rug kunnen geven?

Thanks! X

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Joyce,
    Welkom! Ai, dat is erg vervelend. Goed dat het wel de inspiratie bracht voor gezonder te leven.
    Succes!