vitamines en trainingen en stappen — Dutch (Netherlands)

vitamines en trainingen en stappen

Opties
Dit heb ik gisteren gepost, waarschijnlijk in de verkeerde groep.
Ik heb bij Appelsientje Sinaasappelsap het % vitamine C aangepast in de database (van 0 naar 44%). Maar nu verschijnt er na het invullen van een glas sap geen aangepast gehalte in mijn app in het overzicht Voedingsstoffen. Ik heb gezien op de site dat je kunt kiezen welke voedingsstoffen je bij wilt houden. Maar in het voedingsstoffenoverzicht zijn meer soorten ingevuld dan de 5 die je zelf mag kiezen. Dus ik ben nu benieuwd waarom vitamine C in het overzicht niet wordt bijgewerkt. Iemand een idee?

Aanvulling op gisteren:
Vanmorgen waren veel meer waarden opeens wel ingevuld. Maar de training die ik gistermiddag heb gedaan en die in samsung health staat is niet verder aangevuld in de kcal.
Maar de eerste 2 trainingen van gisterochtend staan er wel in.
De training van vanmorgen staat ook nog niet in de training van vandaag.
Op de knop synchroniseren drukken werkt ook niet. Doe ik iets niet goed?

Reacties

  • bohmien
    bohmien Berichten: 5 Member
    Opties
    Aanvulling: de vitamines worden m.i. toch niet goed bijgewerkt. Ik drink elke dag jus d'orange maar de vitamine C wordt niet elke keer meegenomen in de telling. Dit maakt de app niet betrouwbaar mijns inziens.
    En de trainingen worden ook niet meer geupdatet vanuit Samsung Health. Dit is alleen de eerste keer gelukt.

    Heeft iemand een tip voor mij, doe ik iets niet goed?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik geloof dat de app niet ontworpen voor het gebruik van vitamine, meer voeding. Wellicht dat het synchroniseren niet real-time wordt bijgewerkt.