Stappenteller met s health
rs_b
Hoi hoii,
Ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die last hebben van de stappenteller met s health.
Zelf heb ik een samsung galaxy j en de stappen worden wel gesynchroniseerd maar de calorieën niet helaas.
Soms staat het eventjes wel correct in MFP maar dan springt het wel op 0.
Loskoppelen en koppelen heb ik gedaan.
Het werkt voor 5 minuten.
Iemand tips?
Nu voer ik de stappen handmatig in MFP maar dan komt het dubbel in s health te staan. Dat vind ik zo jammer want dan klopt het niet meer.
Groetjes roos
Ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die last hebben van de stappenteller met s health.
Zelf heb ik een samsung galaxy j en de stappen worden wel gesynchroniseerd maar de calorieën niet helaas.
Soms staat het eventjes wel correct in MFP maar dan springt het wel op 0.
Loskoppelen en koppelen heb ik gedaan.
Het werkt voor 5 minuten.
Iemand tips?
Nu voer ik de stappen handmatig in MFP maar dan komt het dubbel in s health te staan. Dat vind ik zo jammer want dan klopt het niet meer.
Groetjes roos
0
Reacties
-
Stappenteller is een beetje in de war lijkt t. Ik heb een baan waarbij ik de hele dag loop achter een toonbank en gister had ik rond dit tijdstip al ruim 6000 stappen gezet en vandaag staat die nu pas op 1000 stappen terwijl ik al veel meer als gister heb gelopen0
-
> @jessy_1973 zei:
> Stappenteller is een beetje in de war lijkt t. Ik heb een baan waarbij ik de hele dag loop achter een toonbank en gister had ik rond dit tijdstip al ruim 6000 stappen gezet en vandaag staat die nu pas op 1000 stappen terwijl ik al veel meer als gister heb gelopen
Oh maar dat is ook gek! Is het savonds niet herberekend?0 -
Nee. Gister zelfs een dagje wezen winkelen en heel veel gelopen en staat die pas op 4904 stappen. Hij klopt dus voor geen malle moer0
-
> @jessy_1973 zei:
> Nee. Gister zelfs een dagje wezen winkelen en heel veel gelopen en staat die pas op 4904 stappen. Hij klopt dus voor geen malle moer
Heb je stappen met shealth?0 -
Ja en gesynchroniseerd met hier0
-
Ja ik heb het ook gesynchroniseerd met s health maar de stappen en calorieën worden niet in mfp eraf gehaald.
Wel jammer,want het hardlopen pakt ie wel.0 -
Ja en gisteren pakte die ineens wel0
-
Af en toe is ie gewoon in de war denk ik0
-
Haha ja dat denk ik ook.0
-
Die van mij doet soms ook raar dus kijk er niet meer zo naar1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor