Motivatie vrienden gezocht — Dutch (Netherlands)

Motivatie vrienden gezocht

Opties
Hoi!
In 2013 ben ik 30 kilo afgevallen, helaas niet op de gezonde manier. Gevolg is dat de kilo's er weer aanvliegen. Om het roer nu definitief om te gooien, ben ik gestart met een personal trainer, 1x in de week sport ik bij hem en 2x in de week in de sportschool. Dat is nogal een lifechanging stap voor mij, iemand die altijd heeft geroepen nooit in een sportschool te gaan trainen... en nu doe ik het wel! Want ik ben het waard om me fit en energiek te voelen. Wie voegt me toe, dan helpen we elkaar!

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Goed initiatief Florianne, ga zo door ;)
  • DionneHH
    DionneHH Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik zit in het zelfde schuitje! Veel afgevallen en weer veel aangekomen. Nu doe ik twee keer in de week aan CrossFit en ik probeer één keer in de week te hardlopen. Succes!
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Opties
    Je mag mij toevoegen!! ! Ik hou wel van jouw positiviteit in je bericht !!!
  • Koekje14
    Koekje14 Berichten: 1 Member
    Opties
    Goed bezig! Ik voeg je toe!
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Je mag me toevoegen! Heel veel succes met je doelen
  • jensvanopstal6434
    jensvanopstal6434 Berichten: 1 Member
    Opties
    Voeg me maar toe. Wil helpen waar ik kan!
  • rooss1976
    rooss1976 Berichten: 11 Member
    Opties
    Voeg me maar toe hoor! Succes!
  • brutalist1463
    brutalist1463 Berichten: 23 Member
    Opties
    > @FlorianneFit zei:
    > Hoi!
    > In 2013 ben ik 30 kilo afgevallen, helaas niet op de gezonde manier. Gevolg is dat de kilo's er weer aanvliegen. Om het roer nu definitief om te gooien, ben ik gestart met een personal trainer, 1x in de week sport ik bij hem en 2x in de week in de sportschool. Dat is nogal een lifechanging stap voor mij, iemand die altijd heeft geroepen nooit in een sportschool te gaan trainen... en nu doe ik het wel! Want ik ben het waard om me fit en energiek te voelen. Wie voegt me toe, dan helpen we elkaar!

    Heb je uitnodiging verstuurs
  • marjanpatrick01
    marjanpatrick01 Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi ik sport ook 1 x per week met personal trainer en naast dat probeer ik elke week ook een keer met bootcamp mee te doen. Heb een gymball aangeschaft om thuis aan de slag te gaan... ben sinds 6 juni bijna 22 kilo kwijt maar zoek ook mensen die af willen vallen. Ik voeg je ook toe
  • mrkje85
    mrkje85 Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik zoek ook motivatie vrienden. Ik voeg je toe en bovenstaande mensen ook. Mocht je niet willen dan gewoon negeren.