My killer body — Dutch (Netherlands)

My killer body

Opties
demiheidema
demiheidema Berichten: 1 Member
oktober 2017 aangepast in Stel jezelf voor
Hoi allemaal
Mijn naam is demi en ben 20 jaar oud.
Sinds ik samen woon met mijn vriend ben ik aardig wat kilo's aangekomen helaas.
Ik woog 70 kilo (162cm )en ben de laatste twee weken 2.5 kilo afgevallen.
Ik volg het eet schema van het boek killerbody. Fajah laurens.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit boek ? Iemand nog tips ?
Mijn streefgewicht is 58 kilo.

Reacties

  • lauragooijer
    lauragooijer Berichten: 1 Member
    Opties
    Hi Demi,

    Ik ken jouw situatie zo erg. Ik ben zelf 160 cm en heb 2 jaar geleden 73 kg gewogen en voelde me niet goed in mijn vel. Ik ben toen zelfstandig 10 kg afgevallen en ging samen wonen met mijn vriend en toen kwamen de kilo's er weer aan. Ik had iets meer als een half jaar geleden een abonnement aangeschaft van personal body plan en ik weeg momenteel 58 kg daardoor. Tenminste niet daardoor, hun hebben mij de handvaten gegeven om het vol te houden en er een eigen levensstijl van te maken. Inmiddels ben ik klaar en ga ik zelf nog verder afvallen om mijn spieren te laten zien etc.