Koolhydraad arm — Dutch (Netherlands)

Koolhydraad arm

27wendy
27wendy Berichten: 12 Member
Hallo! Ik probeer een tijdje koolhydraat arm te eten alleen vind ik dit best lastig. Ik eet al geen aardappels en brood meer maar hebben jullie misschien tips of recepten?

Reacties

  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Waarom eet je geen koolhydraten meer? Het lichaam heeft deze gewoon nodig hoor.
  • 27wendy
    27wendy Berichten: 12 Member
    > @mblaasse32 zei:
    > Waarom eet je geen koolhydraten meer? Het lichaam heeft deze gewoon nodig hoor.

    Het is niet dat ik ze helemaal niet meer eetn. Maar ik probeer het te verminderen. Ik wil heel wat afvallen maar das niet de reden dat ik dit doe. Ik heb last van mijn darmen en merk dat ik bij het eten van koolhydraten wat meer last krijg. Dus vandaar.
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    > @wendyslager zei:
    > Hallo! Ik probeer een tijdje koolhydraat arm te eten alleen vind ik dit best lastig. Ik eet al geen aardappels en brood meer maar hebben jullie misschien tips of recepten?

    Koolhydraatarm brood, ongeveer 5 gram per sneetje. Hoeveel gram koolhydraten wil je per dag eten? En vul je het wel goed aan met eiwitten en vetten?
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    > @wendyslager zei:
    > > @mblaasse32 zei:
    > > Waarom eet je geen koolhydraten meer? Het lichaam heeft deze gewoon nodig hoor.
    >
    > Het is niet dat ik ze helemaal niet meer eetn. Maar ik probeer het te verminderen. Ik wil heel wat afvallen maar das niet de reden dat ik dit doe. Ik heb last van mijn darmen en merk dat ik bij het eten van koolhydraten wat meer last krijg. Dus vandaar.

    Ik merk ook meer rust in mijn buik door koolhydraatarm (20%) te eten.