steun gezocht met lef
FightForYourSmile
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar maatjes met lef!
Ik ben 31 jaar, heb een kleintje van 3,5mnd nu en ben weer kcal aan het tellen.
Voor de zwangerschap ben ik geleidelijk aan 30kg afgevallen door kcal tellen en sporten. Wat ik eerst haatte vind ik nu super. Ik trainde 10-12u per week. Sportschool icm racefiets.
Nu ligt alles anders en moet een weg zoeken in het niet veel kunnen sporten en een lijf die de laatste 8kg nog niet los willen laten.
Ik kan er nog niet vol voor gaan aangezien ik borstvoeding geef.
Daar zoek ik steun bij!
En geen lieftallige, ach wat is het lastig toestanden, maar iemand die de waarheid durft te zeggen.... ieder pondje gaat tenslotte door het mondje
And I know, het is super lastig en mopperen mag zo af en toe best! Maar vooral iemand van de schouders eronder en niet zeuren en jezelf uitdagen...
Ik ben op zoek naar maatjes met lef!
Ik ben 31 jaar, heb een kleintje van 3,5mnd nu en ben weer kcal aan het tellen.
Voor de zwangerschap ben ik geleidelijk aan 30kg afgevallen door kcal tellen en sporten. Wat ik eerst haatte vind ik nu super. Ik trainde 10-12u per week. Sportschool icm racefiets.
Nu ligt alles anders en moet een weg zoeken in het niet veel kunnen sporten en een lijf die de laatste 8kg nog niet los willen laten.
Ik kan er nog niet vol voor gaan aangezien ik borstvoeding geef.
Daar zoek ik steun bij!
En geen lieftallige, ach wat is het lastig toestanden, maar iemand die de waarheid durft te zeggen.... ieder pondje gaat tenslotte door het mondje
And I know, het is super lastig en mopperen mag zo af en toe best! Maar vooral iemand van de schouders eronder en niet zeuren en jezelf uitdagen...
4
Reacties
-
Je mag mij toevoegen als vriend als je wil succes0
-
Haii!! Gefeliciteerd met je kleintje!! ! Je mag mij toevoegen hoor!! Ik heb ook twee kids,35 jaar en wil er 5kilo af hebben...0
-
Welkom en veel succes!0
-
veel succes0
-
Succes en gefeliciteerd met je kleine!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 861 Stel jezelf voor
- 323 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen