Sommige trainingen vanuit S-health wel gesynct, andere niet. — Dutch (Netherlands)

Sommige trainingen vanuit S-health wel gesynct, andere niet.

Opties
@ LaurensE1: In een ander antwoord geef je aan dat het Nederlandse forum niet wordt gelezen door de developers. Hoe kun je wel een bericht achterlaten bij de developers?

Vanuit S-health worden niet alle trainingen (en daarmee kcal) gesynct met deze app. Wel bijv. een algemene training of de hometrainer (die ik dan zelf handmatig aangevinkt heb op de gearwatch) maar de wandeltraining (welke op dezelfde manier handmatig is ingesteld) wordt niet gesynct. (En ik kan niet nagaan of deze fout bij MFP of bij S-health ligt).

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Ik had het gisteren dat het hardlopen wel gesynchroniseerd was maar de stappenteller van Samsung health niet.
  • anitaterlouw65
    anitaterlouw65 Berichten: 3 Member
    Opties
    Dat heb ik heel regelmatig. In het begin behoorlijk frusterend, maar omdat ik toch niet alle gebruikte calorieën erbij wil eten kan ik dat nu behoorlijk goed loslaten.
  • BappieNL
    BappieNL Berichten: 3 Member
    Opties
    Hou op schei uit! Ik vandaag deze app gedownload, alles een beetje zitten verkennen en helemaal blij dat Samsung Health gekoppeld kon worden.Doet ie het niet!

    Ik me vervolgens suf gegoogeld, geen stap meer gezet in die tijd natuurlijk. Maar geen oplossing kunnen vinden.

    Kom ik net terug van de honden uitlaten... En wat denk je? Staat Samsung Health er ineens wel tussen! Joost mag weten wat er mis ging... Maar hij doet het.

    Ik ben overigens wel blij met die extra calorieën. 1.400 op een dag is echt weinig! Voorheen Weight Watchers gedaan, daar was groente en fruit 0. Hier is een grapefruit gewoon serieus 82 calorieën. Ze hoeven echt niet allemaal op, maar mocht ik er eens overheen zitten. Dan heb ik nog altijd mijn extra calorieën.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Alle problemen die wij doorgeven worden bekeken, je kunt ook een mail sturen naar de helpdesk.