Fitbit en myfitnessPal — Dutch (Netherlands)

Fitbit en myfitnessPal

Opties
lies0601
lies0601 Berichten: 2 Member
Hoi,
Al lange tijd fan van de fitbit, maar het eetdagboek vindt ik niet fijn. Volgens de recensies is dit daarvoor de beste app en tot nu toe vindt ik hem zeer gebruiksvriendelijk. En aangezien elk pontje door het mondje gaat.....
Gisteren verliep het synchroniseren vlekkenloos, maar vandaag doet hij niks.....
mijn maaltijden worden niet bijgewerkt in de fitbitapp en mijn stappen niet in de myfitnessPal
Wie heeft gebruikt deze combi ook en wat zijn jullie ervaringen?

Verneem het graag!!

Reacties

  • lies0601
    lies0601 Berichten: 2 Member
    Opties
    Vreem! De hele dag aan het proberen geweest.... en nu synchroniseert hij opeens!
    Toch nog benieuwd naar jullie ervaringen!!
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Synchroniseren gaat niet altijd even soepel :/
  • veraaben2017
    veraaben2017 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi! Bij mij helpt het soms als ik beide apps even helemaal afsluit. Daarna gaat het synchroniseren beter. Succes!
  • AMTF1994
    AMTF1994 Berichten: 5 Member
    Opties
    Werkt het wel? Dat hij de voeding van myfitnesspall in je fitbit app zet?? Bij mij doet hij niks dus ik dacht dat het niet kon!
  • poezewoefke
    poezewoefke Berichten: 10 Member
    Opties
    Bij mij synchroniseert het ook niet. Dus voer alle beweging behalve de stappen manueel in MFP....
  • wendyrr68
    wendyrr68 Berichten: 1 Member
    Opties
    Mijn stappen in de fitbit worden keurig gesynchroniseerd met myfitnesspal.
    Alleen mn voedings dagboek welke ik bijhoud in my fitnesspal wordt niet naar mn fitbit gesynchroniseerd. Weet iemand of dit wel mogelijk is?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik geloof dat het alleen om de beweging gaat. Dagboek is echt van MFP.
  • mowtom
    mowtom Berichten: 13 Member
    Opties
    Nee hoor kan beide. Bij mij wordt het beide gesynchroniseerd. Mijn dagboek vul ik hier in en dan komt ie ook op de fitbit app te staan. En mijn stappen die ik gemaakt hebben worden hier verekend in het dagboek. Het kan dus wel. Oja ik meen dat je wel de stappenteller van fitbit in deze app moet instellen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Bedankt voor het ophelderen mowtom :) Weer wat geleerd.
  • wilmadepilma
    wilmadepilma Berichten: 8 Member
    Opties
    > @wendyrr68 zei:
    > Mijn stappen in de fitbit worden keurig gesynchroniseerd met myfitnesspal.
    > Alleen mn voedings dagboek welke ik bijhoud in my fitnesspal wordt niet naar mn fitbit gesynchroniseerd. Weet iemand of dit wel mogelijk is
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik geloof t niet
  • bolleke82
    bolleke82 Berichten: 6 Member
    Opties
    Bij mij synct het beide, voeding en beweging, nooit problemen mee gehad. Maar de eerste keer dat ik alles moest instellen weet ik wel nog dat het veel opzoekwerk vergde.
  • wilmadepilma
    wilmadepilma Berichten: 8 Member
    Opties
    Bij mij synct alles ook prima.
  • doco1962
    doco1962 Berichten: 27 Member
    Opties
    Bij mij geen synchronisatieproblemen tussen MFP en fitbit, tussen de Fitbitapp en de Fitbit Ionic daarentegen wil de synchronisatie wel eens fout lopen, maar blijkbaar ben ik daar geen alleenstaand geval in als ik de kritieken lees over Fitbit.