Hoi allemaal — Dutch (Netherlands)

Hoi allemaal

Opties
loesjuh1984
loesjuh1984 Berichten: 31 Member
Ik ben Marloes, ben 33 jaar, getrouwd en heb 3 Kids van 12, 9 en 3 jaar. Ik ben al vaker bezig geweest met afvallen en de meeste jaren lukt dat wel aardig goed. Het afgelopen jaar is het vanwege veel stressfactoren niet gelukt en ben ik de andere kant juist doorgeschoten. Vorig jaar was ik in 4 maanden 12 kg afgevallen. Maar dat is er het afgelopen jaar dubbel en dwars weer bijgekomen. Ik heb nu de knoop echt doorgehakt omdat ik er klaar mee ben me een ander persoon te voelen dan wie ik daadwerkelijk van binnen ben. Wil me niet langer beperkt voelen in mijn dagelijkse leven, maar weer mezelf kunnen zijn. Mijn eerste doelstelling is tussen de 80-85 kg uit te komen. Dus dan moet er 22-27 kg af

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Hoi Marloes welkom en succes met je doelstellingen.
  • brutalist1463
    brutalist1463 Berichten: 23 Member
    Opties
    Welkom marloes en heel veel suc6 gewenst
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    veel succes
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Welkom en succes
  • milca1966
    milca1966 Berichten: 11 Member
    Opties
    Veel succes...en we zijn allemaal hier om elkaar te helpen en te motiveren.
  • mrkje85
    mrkje85 Berichten: 12 Member
    Opties
    Welkom. Mooie doelen. Veel succes.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Hej marloes suc9 wij helpen je graag met je vragen. Zet m op
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het nu al een hele leuke motiverende app. Het is fijn om te weten dat iedereen elkaar helpt en steunt. En ook dat je met eventuele vragen hier terecht kan. Ik ben al vaker afgevallen maar altijd na 3 a 4 maanden gaat het weer mis. Nu zal dat toch anders moeten, wil ik mijn doelen bereiken (en dat wil ik zeker). Ik moet ook gaan leren dat eten geen "troost" is om me beter te voelen. Dat gevoel van bijna verslaafd zijn aan suiker en eten dat wil ik niet meer. Maar ik ga me 100% inzetten en met de motivatie van hier gaat dat vast goedkomen
  • Larisje78
    Larisje78 Berichten: 11 Member
    Opties
    Heel veel succes en super goed dat je deze stap gezet hebt! Je kan hier altijd een berichtje sturen als je het moeilijk hebt!
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Heel veel succes, mij helpt deze app heel erg. Fijn om met mensen te praten en steun te vinden!
  • rooss1976
    rooss1976 Berichten: 11 Member
    Opties
    Welkom en goed dat je deze stap gezet hebt. Wat mij heel goed helpt is om water te drinken als ik trek krijg in iets. Niet een slokje maar hup even een heel glas (of 2) achter elkaar naar binnen gieten en je trekgevoel ebt weg. In mijn water doe ik altijd een paar druppeltjes citroenolie. Smaakt heel erg lekker. Ik maak dan een liter water met 4-5 druppeltjes olie. Dan is het water innemen ook meteen een stuk minder lastig. In de middag krijg ik altijd trek in iets hartigs, dat los ik nu op door een opkikkertje te nemen. Tomaat of kip zijn het lekkerst :)
    En onthou voor jezelf dat het niet snel gaat! Je gaat nu op een verantwoorde manier afvallen en dat kost tijd! Heel veel succes in ieder geval.
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Ik drink nu al minimaal 1.5 liter water inmiddels per dag soms iets meer. Dus dat gaat goed. Veelal doe ik dat voor het eten mits ik er aan denk
  • Tiny2750
    Tiny2750 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik vul s”morgens in wat ik denk te gaan eten en hou ruimte over voor tussendoortjes of exstra. Als ik iets anders wil kijk ik wat ik dan wil wijzigen. Zelf een keer een gebakje kan, dan b.v minder of geen aardappel of brood. Het voordeel met deze app is dat je zelf kan bepalen wat je wil eten.
  • anja_fontein
    anja_fontein Berichten: 14 Member
    Opties
    > @loesjuh1984 zei:
    > Ik ben Marloes, ben 33 jaar, getrouwd en heb 3 Kids van 12, 9 en 3 jaar. Ik ben al vaker bezig geweest met afvallen en de meeste jaren lukt dat wel aardig goed. Het afgelopen jaar is het vanwege veel stressfactoren niet gelukt en ben ik de andere kant juist doorgeschoten. Vorig jaar was ik in 4 maanden 12 kg afgevallen. Maar dat is er het afgelopen jaar dubbel en dwars weer bijgekomen. Ik heb nu de knoop echt doorgehakt omdat ik er klaar mee ben me een ander persoon te voelen dan wie ik daadwerkelijk van binnen ben. Wil me niet langer beperkt voelen in mijn dagelijkse leven, maar weer mezelf kunnen zijn. Mijn eerste doelstelling is tussen de 80-85 kg uit te komen. Dus dan moet er 22-27 kg af
  • anja_fontein
    anja_fontein Berichten: 14 Member
    Opties
    Heel veel succes!
    Zelf vandaag met deze app begonnen. Nog even wennen hoe alles werkt.....