Succesverhalen — MyFitnessPal Community

Succesverhalen

Opties
aso1985
aso1985 Berichten: 13 Member
Hoi ik ben Ayşe ., ik vroeg me af of er mensen zijn afgevallen door de bijgehouden calorieen dankzij de app .?
«1

Reacties

  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Jazeker ikzelf maar n 2,5kg maar dr zijn er veel meer met meer gewichtsverlies
  • SteadyEddy1
    SteadyEddy1 Berichten: 2 Member
    Opties
    Werkt perfect hoor. Ik ben ook al 7kg kwijt sinds ik mijn calorieen inname bij hou. Succes
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik ben van maar liefst 145 kg naar een ultimate low van 83 kg gekomen. Dit is over 5 jaar
    Momenteel weeg ik 95 kg, ben na die 83 kg bewust aangekomen dmv iets meer eten en krachttraining om spiermassa op te bouwen.
    Ben toen van 83 kg naar 95 kg gegaan in iets meer dan een jaar tijd.

    Afgelopen jaar heel erg geschommeld tussen den 93 en 98 kg. Wilde een jaar proberen op gewicht te blijven, en nu vorige maand weer begonnen met afvallen. Start was toen 97,5 kg en nu dus op 95 kg
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @SteadyEddy1 zei:
    > Werkt perfect hoor. Ik ben ook al 7kg kwijt sinds ik mijn calorieen inname bij hou. Succes


    Waoww wat goed van je İk hoop zelf ook 15 kg te kunnen geven .
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @Gustaaf85 zei:
    > Ik ben van maar liefst 145 kg naar een ultimate low van 83 kg gekomen. Dit is over 5 jaar
    > Momenteel weeg ik 95 kg, ben na die 83 kg bewust aangekomen dmv iets meer eten en krachttraining om spiermassa op te bouwen.
    > Ben toen van 83 kg naar 95 kg gegaan in iets meer dan een jaar tijd.
    >
    > Afgelopen jaar heel erg geschommeld tussen den 93 en 98 kg. Wilde een jaar proberen op gewicht te blijven, en nu vorige maand weer begonnen met afvallen. Start was toen 97,5 kg en nu dus op 95 kg


    Wat knap van je . Goed bezig geweest
  • mrkje85
    mrkje85 Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik ben 8 kg afgevallen sinds ik het in de app bij houdt.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    De MFP app houd me juist scherp en zie precies wanneer ik een dag loop te verkloten, van bijna 100 kilo begin dit jaar ergens halverwege de 84 aangetikt en nu een paar kilo zwaarder geworden
  • Firelight1998
    Firelight1998 Berichten: 2 Member
    Opties
    Al 5.2 kg afgevallen nog 5.8 te gaan. Super tevreden met deze app, hij ondersteunt me goed
  • marjanpatrick01
    marjanpatrick01 Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik ben in juli begonnen en sindsdien 22 kilo kwijt. Helaas moet ik er nog een aantal om op gezond gewicht te komen . Mfp vind ik heel prettig omdat je bewust ben wat je eet/mag eten. Daarnaast sport ik onder begeleiding& bootcamp. Lijkt me leuk meer succes verhalen te zien als motivatie
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @marjanpatrick01 zei:
    > Ik ben in juli begonnen en sindsdien 22 kilo kwijt. Helaas moet ik er nog een aantal om op gezond gewicht te komen . Mfp vind ik heel prettig omdat je bewust ben wat je eet/mag eten. Daarnaast sport ik onder begeleiding& bootcamp. Lijkt me leuk meer succes verhalen te zien als motivatie


    İk doe een 800 calorieen dieet . Alleen ik snap niet hoeveel gram koolhydraten we mogen eten want ik zit steeds op 90 gram mag dat wel .?
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    İk doe een 800 calorieen dieet . Alleen ik snap niet hoeveel gram koolhydraten we mogen eten want ik zit steeds op 90 gram mag dat wel .?
  • marjanpatrick01
    marjanpatrick01 Berichten: 11 Member
    Opties
    > @aso1985 zei:
    >
    > İk doe een 800 calorieen dieet . Alleen ik snap niet hoeveel gram koolhydraten we mogen eten want ik zit steeds op 90 gram mag dat wel .?

    Hou jij dat vol 800 calorieën? Mijn koolhydraten staat op 129 ongeveer. Kom er vaak niet aan omdat je een zuivel product neem of ik eet iets met ei. Hoe verdeel jij je 800 calorieën? Hoeveel wil jij afvallen en sport je er dan ook nog bij?
    Groetjes
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Jeetje 800 calorieën je bent aan het crashen hoe houd je dit vol ook heel slecht voor je lichaam.en straks komt je dubbel zoveel aan.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    İk doe een 800 calorieën dieet . Alleen ik snap niet hoeveel gram koolhydraten we mogen eten want ik zit steeds op 90 gram mag dat wel?
    Euhm... 800 calorieën? Waarom in vredesnaam? Dat is een crashdieet en zal je in de longrun meer schade en ge-jojo opleveren dan als je je gewoon aan een gezond eetpatroon houdt met een klein energietekort voor als je wilt afvallen. 800 calorieën is echt waanzin en in die hoeveelheid maakt het niet eens meer ui hoeveel koolhydraten je neemt, omdat het om uithongeren van jezelf gaat.
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Bij 800 calorieën ben je je lichaam onnodig aan het beschadigen. Reken eerst je dagelijkse behoefte uit en dan zul je zien dat je nu verkeerd bezig bent.
    Succes!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    800 wow ik zou na een uur of drie omvallen
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Hey bedankt voor al jullie reacties.!
    İk sport helaas niet ik heb de diagnose meniere. Door de medicijnen ben ik 15 kilo zwaarder geworden sinds vorige jaar . İk probeer de kilo’s in 3 maanden weer vanaf te halen . Vandaar ik wil het doen met 800 calorien. Mijn betolisme is heel erg traag . En ik zit echt goed vol met 800 calorien .İk eet in de ochtend lu cracker met fetta kaas. İn de middag een manderijn met amandelnootjes 4 stuks , en in de avond sla melange met een kippenborst 120 gram of 1 vis . Soms heb ik dagen dat ik rond de 1000 calorien ben . Maar dan zie ik op de weegschaal dat ik ben bijgekomen . İk wil snel kunnen afvallen maar met dit dieet ben ik maar 2 kilo afgevallen in 3 weken . İk vind het wel erg weinig .?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Afvallen moet je niet als race zien, maar als een lange termijn project. 800kcal is te weinig, echt veel te weinig. Niemand heeft een hele trage stofwisseling, behalve als je een aandoening hebt aan je schildklier.

    Heb je je BMR al eens uitgerekend?
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Ja dat is 1396 . İk heb gelukkig geen aandoening aan me schildklier. Het probleem bij mij is als ik meer dan 1000 calorien eet kom ik bij of ik val 2 kilo af met 800 calorien . En dat vind ik echt te weinig . İk hoor van mensen die 15 kg kunnen afvallen in 2 maanden .
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    aso1985 schreef: »
    Ja dat is 1396 . İk heb gelukkig geen aandoening aan me schildklier. Het probleem bij mij is als ik meer dan 1000 calorien eet kom ik bij of ik val 2 kilo af met 800 calorien . En dat vind ik echt te weinig . İk hoor van mensen die 15 kg kunnen afvallen in 2 maanden .

    Ik herken mezelf wel enigszins in jou verhaal, en ik heb hetzelfde gedaan, in een paar maanden tijd heel veel afgevallen.
    Echter doordat je onder je BMR eet, breng je (in sommige gevallen zelfs blijvend) schade aan op je organen, denk daarbij aan hart, nieren, lever en hersenen.

    Het is niet voor niets dat een BMR een minimum is.

    Mijn vraag aan jou is dan ook. Wil je in 2 maanden 15 kg afvallen, of wil je blijvend en op een verantwoorde manier 15 kg kwijtraken?
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    Tuurlijk zou ik blijvend willen afvallen . İk ga rond maart naar het buitenland. İk ben wel bang voor kritiek omdat iedereen me slank had gezien .Anders krijg ik steeds vragen van og eat is er met jij gebeurd enz .. dat gaat het maar erger maken denk ik . Snap je wat ik bedoel. Daarom wil ik snel afgevallen zijn .
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Oke, laat ik het omdraaien... Wat nu dat je je gewichtsdoel haalt in zo'n korte tijd (dat dit verre van gezond is laat ik dan even buiten beschouwing, want dat lijkt niet bij je binnen te komen). En dan? Wat ga je dan doen? Ga je dan terug naar je normale eetpatroon? En waarom hecht je zoveel waarde aan hoe andere mensen jou zien?