Jouw doel behalen en even voorstellen — Dutch (Netherlands)

Jouw doel behalen en even voorstellen

Opties
Nickerddd
Nickerddd Berichten: 19 Member
Hallo,

Mijn naam is Nick, ik ben online fitness coach. Als jullie vragen hebben over voeding en fitness dan hoor ik dat graag. Je kunt me altijd contacten.
Ik hoop jullie te kunnen helpen met het behalen van jullie doelen!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Nick, welkom! Veel plezier hier.
  • guusje59
    guusje59 Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik heb eens gelezen dat je meer calorieën verbrand op je nuchtere maag. Is dat zo?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hi Nick, mag ik vragen welke diploma's of certificaten je hebt behaald als online fitnesscoach?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik heb eens gelezen dat je meer calorieën verbrand op je nuchtere maag. Is dat zo?
    Nee. Wat er wel gebeurd als je op een lege maag sport is dat je vetreserves worden aangesproken omdat er vrijwel geen glycogeen aanwezig is. Echter stopt dit natuurlijk zodra je gaat eten. Je zult voor het complete plaatje altijd in een tekort moeten zitten, wil je vet verliezen. Het sporten op een lege maag zal je niet meer vet doen verbranden of verliezen. Je energiebalans is leidend.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Jammer dat je niet even antwoord geeft Nick, er zijn er een aantal oprecht benieuwd wat je achtergrond is wat betreft opleiding
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Hij zegt niks Sandra beetje vaag he
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Hij zei in een ander gesprek dat hij gestopt was . Heeft geen opleiding gedaan geloof ik zei hij. Ik zou er niet op vertrouwen in ieder geval..Welterusten
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Bij een van zijn andere topics heeft hij inderdaad de uitleg gegeven dat hij geen opleiding heeft en zich vergist had door zich zo te voor te stellen. Netjes met excuses erbij, dus we laten het hierbij. Succes allemaal
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    O oké dat is toch wel netjes Bedankt Sandra