Hoeveel willen jullie afvallen??? — Dutch (Netherlands)

Hoeveel willen jullie afvallen???

Opties
Ik heb zojuist een nieuwe groep aangemaakt voor mensen die tussen de 20 en 30 kilo willen afvallen.

Ook mensen die 15 of 50 kilo willen afvallen zijn natuurlijk van Harte welkom !

Het gaat erom dat we elkaar kunnen motiveren met de strijdt tegen onze kilo's !!!

En ervaringen uit kunnen wisselen en misschien adviezen aan elkaar kunnen geven.

Wil je ook bij deze groep laat het weten dan krijg je hiervoor een uitnodiging of ga zelf naar de groep en wordt lid...

Hopelijk krijgen we een leuke positieve groep bij elkaar!!!!!

Tot snel in de groep
«1

Reacties

  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Ikzelf nog 8 kilo en heb samen met mijn mfp vriendjes een kerstchallege afgesproken. Je mag ook mee doen hoor. Doel is de maand dec uiteraard ook afvallen maar zeker ons gewicht stabiel houden en niet aan te komen
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Moet je wel ff vriendjes worden uiteraard
  • anja_fontein
    anja_fontein Berichten: 14 Member
    Opties
    > @patriciavanzon zei:
    > Ik heb zojuist een nieuwe groep aangemaakt voor mensen die tussen de 20 en 30 kilo willen afvallen.
    >
    > Ook mensen die 15 of 50 kilo willen afvallen zijn natuurlijk van Harte welkom !
    >
    > Het gaat erom dat we elkaar kunnen motiveren met de strijdt tegen onze kilo's !!!
    >
    > En ervaringen uit kunnen wisselen en misschien adviezen aan elkaar kunnen geven.
    >
    > Wil je ook bij deze groep laat het weten dan krijg je hiervoor een uitnodiging of ga zelf naar de groep en wordt lid...
    >
    > Hopelijk krijgen we een leuke positieve groep bij elkaar!!!!!
    >
    > Tot snel in de groep
  • anja_fontein
    anja_fontein Berichten: 14 Member
    Opties
    Inmiddels 19 kilo kwijt, wil er nog wel zo’n 11 af hebben. Ik zou graag met je/jullie mee doen.
  • patriciavanzon
    patriciavanzon Berichten: 8 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Ik ken deze app nog niet zo goed dus weer ook niet hoe ik vriendjes uitnodig hahaha
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Je tikt iemands naam aan en dan nog een keer en dan staat het erbij
  • EHRdam
    EHRdam Berichten: 10 Member
    Opties
    50, ben er al 38 kwijt
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Goed bezig! Hoe heb je dat bereikt?
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Als i kin kilo's denk, nog zeker 5 a 10 kilo. In vetpercentage nog zeker 10%. Volhouden en succes met alle challenges! Ik heb zelf geen fb. vergeet ook niet te genieten van alles.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @EHRdam zei:
    > MFP, eten aanpassen, naar werk fietsen en sinds -30kg ook nog naar de sportschool. Dit alles sinds begin juni dit jaar. Ben 49 jaar 1.96m en voel me beter dan ooit, kom van 145,3kg


    Petje af, ik ben evenveel kwijt maar wel onder begeleiding en met een eetplan.
    Zelf wil ik er nog 4 kilo af hebben
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Vetpercentage weer onder de 10% krijgen, december is altijd een rot maand om goed op m'n voeding te letten, werk in een supermarkt en je weet wel wat daar in de laatste twee maanden allemaal voor lekkers ligt, dus gebruik 'm nu om te bulken. 2 januari weer een 0 meting doen om te kijken waar ik sta qua gewicht en lbm.
  • akvanhelvoirt
    akvanhelvoirt Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi allemaal Nieuw hier... Mijn verhaal; van 90 naar 71 kilo ( op eigen kracht... gezond en mager in twee jaar) nu de laatste 4 mbv modifast intensive, op 20 december zou t zover moeten zijn....! Wel heel zwaar maar voor mij erg duidelijk, de grenzen waren weer weg en ik was weer aan t aankomen. Sterkte !
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Hallo allemaal, K wil graag nu nog 10 kg afvallen voor mei 2018! (Dan gaan we trouwen) Maar misschien is dat iets te veel van t goede! Maar met 6/7kg ben k ook al erg blij! Nu ruim 2 wk bezig en 1 kg minder! Blij mee! Moet wel zeggen eerste 2 weken was het frustrerend om steeds maar met eten bezig te zijn! En hele dag honger te hebben... succes allemaal
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Roksy. ..alvast gefeliciteerd met je aankomende huwelijk maar ik denk dat als je de hele dag honger hebt je toch te weinig of verkeerd eet.
    Maar dat je met je hoofd de hele tijd met het eten bezig bent dat is normaal in het begin denk ik.
    Maar een hongergevoel is niet nodig. Als ik op de calorieën ga zitten die MFP aanbeveelt heb ik nog steeds het gevoel dat ik heel veel eet. Ik probeer op de 1400 te zitten. En dan heb ik gisteren bv. buiten mijn fruit tussendoortjes ook nog latte café gedronken en lekkere crackertjes gegeten. Als ik vroeger op dieet ging onthield ik mij daaraan omdat ik het gevoel had dat ik zo weinig mogelijk moest eten. (Wat natuurlijk niet goed is)
    Kijk naar je calorieën.
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Dank je wel! Volgens mfp om 0,5 kg p/wk af te vallen mag k maar 1200 cal eten! (Even iets over mezelf 30 jr, 1.58 en 70 kg! Fulltime kantoorjob en een moeder van een zoontje van 2 jr! Hierdoor schiet sporten er vaak bij in) nu probeer k dus op mn eten te letten 1 x in de week lesje zumba ennn 2/3 keer op de hometrainer ruim half uurtje trappen! In het begin was die 1200 cal rampzalig inmiddels een hoop nieuwe dingen geprobeerd met stukke minder cal. Tis echt je bewust worden van al t eten!
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Ik ben nu 7.2 kg afgevallen sinds 4 november en wil er zo bij zo nog het liefst 20.1 kg kwijt. Je mag me wel toevoegen
  • Wendy19732017
    Wendy19732017 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik wil graag lid worden van de groep. Er moet bij mij zo'n 35 kilo af. Ben alweer een poosje bezig maar het lukt niet zo goed.
    Ik ga 1 a 2 keer per week naar de sportschool. Maar het eten blijft moeilijk.
  • Wallflower1980
    Wallflower1980 Berichten: 8 Member
    Opties
    Hallo allemaal,
    Ik gebruikte MFP twee jaar geleden toen ik mijn maximale gewicht bereikt had (104,4kg). Door veranderingen in mijn leven, chronische pijn, werk moeten opgeven, was ik mezelf gaan troosten met eten. Na een tijdje rond de 96 kilo gehangen te hebben, lukte het me om terug te komen naar de 89. Maar ik wilde meer afvallen, dus besloot ik eind oktober er weer eens tegenaan te gaan.
    Ik let nu op mijn calorieën inname, probeer minstens vijf ochtenden in de week te gaan sporten (wat me dankzij pijnstillers gelukkig lukt).
    Vanochtend op de weegschaal gaan staan en ik ben eindelijk weer eens onder de 84 kilo.

    Ik zou graag bij de groep komen, alleen even uitzoeken hoe dat allemaal werkt. Mijn doel is eerst om 75 kilo te bereiken (ik ben 37, 171cm en vrouwelijk). Daarna zou ik graag aan mijn spiermassa willen werken. Ik weet dat ik dan weer wat kan aankomen, maar dat heb ik graag voor over. Maar eerst... Nog 9 kilo te gaan, in mijn ogen de moeilijkste.

    Een fijne dag nog allemaal en hopelijk tot in de groep!

    Groetjes, Cynthia
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Ja ik wil er ook wel bij.... ik ben nu bijna 43 kilo kwijt en denk dat ik er nog zo’n 15 af wil
  • nabzik2017
    nabzik2017 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoe vallen jullie zoveel af? Ben nu 3 wkn bezig en met moeite 1 kilo. Ging van alles eten en niet sporten. Naar max 1500 callorien en 4 x per week sporten. Maar vind het zo extreem langzaam gaan
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Zie het als als een marathon nabzik2017, beter langzaam en lange tijd vooruitgang dan snel en korte vooruitgang. Het hoeft niet snel te gaan, als het maar gaat
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik val gemiddeld ruim drie kilo per maand af, sinds januari 39 kilo kwijt. Mijn verbruik ligt behoorlijk wat hoger dan mijn inname
  • PeetersSteff
    PeetersSteff Berichten: 3 Member
    Opties
    Pakweg 30kg :smiley: gaat zo zwaar worden...
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ongeveer 20 hier. Maar voor ik dat kwijt ben